در تصاویر جدید آیفون 7 خبری از سوییچ Mute نیست

آیا شما هم جزو آن‎دسته از افراد مطمئنی هستید که مدل بعدی آیفون دارای جک هدفون نخواهد بود؟ امیدواریم این‎طور باشد چون تصویر دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که به نظر می‎رسد اشاره به این دارد که ویژگی دیگری نیز ممکن است حذف شده باشد یعنی: سوییچ Mute. وب‎سایت فرانسوی Nowhereelse.fr […]

آیا شما هم جزو آن‎دسته از افراد مطمئنی هستید که مدل بعدی آیفون دارای جک هدفون نخواهد بود؟ امیدواریم این‎طور باشد چون تصویر دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که به نظر می‎رسد اشاره به این دارد که ویژگی دیگری نیز ممکن است حذف شده باشد یعنی: سوییچ Mute. وب‎سایت فرانسوی Nowhereelse.fr به دنبال انتشار تصاویری مربوط به مدل استاندارد آیفون 7، تصاویری منتسب به مدل پلاس این گوشی منتشر کرده است که در زیر می‎توانید خودتان مشاهده کنید:

در تصاویر جدید آیفون 7 خبری از سوییچ Mute نیست-

نسبت به این تصاویر باید بسیار شکاک بود، تزئین سطح گوشی واقعا زبر به نظر می‎آید و تصویری که از مدل کوچکتر در این تصاویر است با تصاویری که این وب‎سایت از مدل استاندارد منتشر کرد همخوانی ندارد. سایر تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از مدل پلاس آیفون بعدی نشان از این دارند که سوییچ Mute نیز دست نخورده است. اصلا تصور جعلی بودن این تصویر سخت نخواهد بود.

واقعا این‎طور به نظر می‎آید که فردی یک شیء به شکل آیفون بدون یک سوییچ mute ساخته است، ولی با در نظرگیری این‎که اپل تقریبا وجود این تاگل سخت‎افزاری را از سری محصولات آی‎پد خود حذف کرده است، نمی‎توان قانع نشد که همین اقدام را می‎تواند بر روی آیفونی انجام دهد که جک هدفون آن حذف شده است. (موردی که باید اشاره داشت افرادی که این تصاویر را منتشر کرده‎اند به غیر قابل توضیحی به صورت مستند نشان نمی‎دهند)

نکته‎ی قابل توجه دیگر این است که پنل پشتی این گوشی به نظر می‎رسد کانکتور هوشمند سه پینی مشابه با یکی آی‎پد پرو برای اتصال لوازم جانبی داشته باشد، قابلیتی که در بین شایعات شکل گرفته در رابطه با مدل بعدی آیفون حالت “رخ می‎دهد” “رخ نمی‎دهد” پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال