پیش‌بینی رونمایی از نسل بعدی اپل‌واچ با بدنه نازکتر در خردادماه

هفته‎ای دیگر، شایعه‎ی دیگری در رابطه با اپل‎واچ 2 که باید با آن مواجه شد. بعد از ارائه‎ی حقایقی نظیر “بهبود سخت افزاری، عدم تغییرات مهم در بخش طراحی” از سوی تحلیل‎گر مشهور آقای Ming-Chi Kuo و معرفی تامین‎کنندگان مشهور اجزای اپل برای دستگاه‎های پوشیدنی، حالا ما با گزارش جدیدی روبرو شده‎ایم که یکسری ادعای […]

هفته‎ای دیگر، شایعه‎ی دیگری در رابطه با اپل‎واچ 2 که باید با آن مواجه شد. بعد از ارائه‎ی حقایقی نظیر “بهبود سخت افزاری، عدم تغییرات مهم در بخش طراحی” از سوی تحلیل‎گر مشهور آقای Ming-Chi Kuo و معرفی تامین‎کنندگان مشهور اجزای اپل برای دستگاه‎های پوشیدنی، حالا ما با گزارش جدیدی روبرو شده‎ایم که یکسری ادعای با ارزش را در خود جا داده است. طبق تحلیل‎گر سایت Drexel Hamilton آقای برایان وایت، اپل در کنفرانس سالانه‎ی WWDC دستگاه اپل‎واچ جدیدی را معرفی خواهد که به نسبت مدل اولیه‎ی خود 20 تا 40 درصد نازک‏تر می‎باشد، که احتمال برگزاری این کنفرانس بین روزهای 25 تا 29 خرداد خواهد بود.

گرچه منابع مختلفی اشاره به ماه شهریور برای معرفی این دستگاه پوشیدنی داشته‎اند، ولی سهم قابل قبولی از گزارشات قبلی به ماه خرداد اشاره دارند. گفته می‎شود که شرکت تایوانی Quanta Computer، که به دنبال عهد قراردادی با اپل، اپل‎واچ را می‎سازد، برنامه ریزی کرده است که حجمی از نسل بعدی این ساعت هوشمند را در ماه‎های مرداد تا شهریور به بازار عرضه کند. Timothy Arcury، یکی از تحلیل‎گران شرکت Cowen همچنین مدعی می‎شود که نسل دوم اپل‎واچ نازک‎تر است و در اواسط تا اواخر سال 2016 معرفی می‎شود. بنابراین به نظر می‎رسد که همه چیز بر وفق مراد است تا این دستگاه قابل پوشیدنی در کنفرانس WWDC معرفی و یک یا دو هفته بعدتر برای فروش به بازار بیاید.

اولین نسل از اپل‎واچ در تاریخ 5 اردبیهشت به بازار آمد، و منطقی است که اپل دقیقا یک سال بعد مدل تازه‎تری را ارائه دهد. مجددا باید گفت که این شرکت می‎تواند در کنفرانس WWDC آن را معرفی کند و تاریخ عرضه‎ی اش را به بازار تا ماه شهریور به تعویق اندازد، با این فرضیه که عرضه‎ی آن در ماه خرداد اندکی بسیار زود می‎تواند باشد. به هرحال، مشخص است که ساعت اپل در راه است. امیدواریم که در مدل جدید نقص‎های سخت افزاری و طراحی مدل اولیه رفع شده باشد، آن هم براساس رفتاری که شیوه‎ی برخورد معمول این شرکت مستقر در کوپرتینو می‎باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال