مشخصات فنی نسل سوم از گوشی‌هوشمند Motorola Moto X لو رفت!

این روزها که تمامی شرکت‌های بزرگ در حال معرفی پرچم‌داران جدید خود هستند، شاید نام کمپانی‌های بزرگی همچون موتورلا را کمتر بشنویم. با معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، اچ تی سی وان ام 9، سونی اکسپریا زد 4 و ال جی جی 4، حالا نوبت به موتورلا رسیده تا نسل […]

این روزها که تمامی شرکت‌های بزرگ در حال معرفی پرچم‌داران جدید خود هستند، شاید نام کمپانی‌های بزرگی همچون موتورلا را کمتر بشنویم. با معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، اچ تی سی وان ام 9، سونی اکسپریا زد 4 و ال جی جی 4، حالا نوبت به موتورلا رسیده تا نسل سوم از گوشی‌هوشمند Moto X را آماده‌ی معرفی کند.

نسل دوم از این گوشی‌هوشمند، سپتامبر سال گذشته معرفی شد، اما پس از آن، گوشی‌های هوشمند Motorola DROID Turbo و Nexus 6 با مشخصات فنی بسیار قدرتمند، به عنوان پرچم‌داران این شرکت معرفی شدند. حالا مشخصات فنی نسل سوم از این گوشی‌هوشمند در فضای مجازی لو رفته که نشان می‌دهد با محصولی قدرتمند روبه‌رو هستیم. Moto X 2015 از صفحه‌نمایش 5.2-اینچی با وضوح تصویر 2K بهره خواهد برد، درست همان چیزی که در گوشی‌هوشمند Motorola DROID Turbo دیدیم. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش نیز با توجه به اطلاعات موجود، 565 پیکسل در اینچ خواهد بود.

در مورد قطعات به کار گرفته شده نیز به نظر می‌رسد این گوشی‌هوشمند، از چیپ Snapdragon 808 در کنار 4 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و همچنین قرار است در دو مدل مختلف 32 و 64 گیگابایتی، در اختیار کاربران قرار بگیرد. دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی و اندروید 5.1.1، از سایر مشخصات این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید.

احتمالا این گوشی‌هوشمند نیز همانند نسل قبلی گوشی‌های Moto X، در سپتامبر عرضه شود و اگر چنین مشخصاتی حقیقت داشته باشد، باید Moto X 2015 را پرچم‌دار جدید موتورلا بدانیم!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال