گوشی ZenFone 4 ایسوس با اندروید نوقا و باتری 4850 میلی‌آمپرساعتی به میدان می‌آید

گوشی جدیدی از شرکت ایسوس در چین مشاهده شده است که در مورد آن چند قابلیت قابل توجه وجود دارد. اسم مدل این دستگاه X00GD می‌باشد. با توجه به گفته‌ی شرکت مخابراتی چینی TENAA، گوشی X00GD از اندروید 7.0 نوقا بهره می‌گیرد و می‌تواند از اولین دستگاه‌های شرکت ایسوس باشد که به‌صورت پیش فرض از اندروید نوقا استفاده می‌کنند. انرژی […]

گوشی جدیدی از شرکت ایسوس در چین مشاهده شده است که در مورد آن چند قابلیت قابل توجه وجود دارد. اسم مدل این دستگاه X00GD می‌باشد.

با توجه به گفته‌ی شرکت مخابراتی چینی TENAA، گوشی X00GD از اندروید 7.0 نوقا بهره می‌گیرد و می‌تواند از اولین دستگاه‌های شرکت ایسوس باشد که به‌صورت پیش فرض از اندروید نوقا استفاده می‌کنند.

انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری غول پیکر 4850 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود. برای این دستگاه یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 720x1280 پیکسل درنظر گرفته شده است که این به معنی عمر باتری بسیار عالی این دستگاه خواهد بود.

گوشی X00GD ابعادی معادل 149.5x73.5.8.85 میلی‌متر و وزنی معادل 169 گرم دارا است. توان پرداشی این دستگاه هم به‌وسیله ی پردازنده نامشخصی تأمین می‌شود که دارای 8 هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است. برای دوربین سلفی این دستگاه، یک سنسور 8 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. دوربینی 13 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه نیز به عنوان دوربین اصلی این دستگاه استفاده شده است. پشتیبانی از مموری کارت برای افزایش حافظه ذخیره سازی نیز در این گوشی فراموش نشده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه در مدل‌های مختلفی عرضه شود. احتمالاً این گوشی با 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی یا با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یا با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای کاربران با نیازهای گوناگون عرضه خواهد شد.

گوشی X00GD ممکن است عضوی از خانواده‌ی ZenFone 4 باشد که قرار است در سال 2017 عرضه شود (با توجه به زمان عرضه‌ی ZenFone 3 در زمان مشابه سال گذشته). البته هیچ اطلاعات تأیید شده‌ای در این زمینه وجود ندارد و نمی‌توان با اطمینان از آن سخن گفت.

ایسوس پیش از این گفته بود که از نسل جدید ZenFone های خود در نمایشگاه CES 2017 (که هفته‌ی آینده برگزار می‌شود) رونمایی خواهد کرد. بنابراین باید شاهد معرفی X00GD نیز پس از آن باشیم. به هرحال، در نمایشگاه CES امسال شاهد ZenFone Zoom جدید خواهیم بود. پس طرفداران ایسوس باید منتظر این معرفی تا هفته‌ی آینده باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال