دوربین عجیب تلفن هوشمند جدید ال‌جی

ال جی در حال کار بر روی گوشی جدیدی می‌باشد که قرار است آن را در سری جدیدی به نام V عرضه کند. سری V تاکنون در گوشی‌های ال جی دیده نشده و بیشتر شاهد عرضه‌ی گوشی‌های سری G بوده‌ایم. حال جدیدترین تصاویر منتشر شده از این گوشی وجود یک ویژگی عجیب در آن را نشان می‌دهد. […]

ال جی در حال کار بر روی گوشی جدیدی می‌باشد که قرار است آن را در سری جدیدی به نام V عرضه کند. سری V تاکنون در گوشی‌های ال جی دیده نشده و بیشتر شاهد عرضه‌ی گوشی‌های سری G بوده‌ایم. حال جدیدترین تصاویر منتشر شده از این گوشی وجود یک ویژگی عجیب در آن را نشان می‌دهد. ال جی دوربین جلوی گوشی را در درون نمایشگر آن قرار داده است.

در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر تولید سری جدیدی از گوشی‌های ال جی با سخت افزاری قدرت‌مند‌تر از سری G به گوش رسیده بود. به نظر می‌رسد شایعات گذشته درست بوده و رندر‌های منتشر شده از سری V نشان می‌دهد که گوشی قصد دارد نوآوری تازه‌ای را در گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. البته تصاویر منتشر شده همگی رندر شده می‌باشد و ممکن است از جزئیات دقیقی برخوردار نباشد.

فعلا اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است. شاید تنها بتوان حدسیاتی را در مورد تاریخ عرضه‌ی گوشی داشت. گفته می‌شود ال جی قصد دارد از گوشی جدید خود در سه ماهه‌ی آخر سال میلادی رونمایی کند و آن را برای عرضه‌ی رسمی آماده کند.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان با توجه به رندر منتشر شده به آن اشاره کرد فلش دوتایی دوربین اصلی با قابلیت فوکس اتوماتیک می‌باشد. همچنین قاب پشتی گوشی نیز قابل جدا شدن می‌باشد و طبیعتا باتری این گوشی نیز قابلیت تعویض خواهد داشت.

فعلا نمی‌توان اطلاعات بیشتری را از رندر منتشر شده بیرون کشید. پس باید صبر کرد و دید در آینده چه اطلاعاتی از سری جدید گوشی‌های ال جی منتشر می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال