این گجت جدید می‌تواند به‌صورت بی‌سیم هر دستگاهی را شارژ کند

انرژی اسکوار، استارت‌آپی در فرانسه است و فناوری جدیدی را ابداع کرده که می‌تواند تقریبا همه‌ی دستگاه‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند. ابداع این شرکت امسال در CES به نمایش گذاشته شده است. این دستگاه مجموعه‌ای از 5 صفحه‌ی چسبنده‌ی بسیار نازک است که در ارتباط با یک پد شارژر کار می‌کنند. هر صفحه‌ی چسبنده […]

انرژی اسکوار، استارت‌آپی در فرانسه است و فناوری جدیدی را ابداع کرده که می‌تواند تقریبا همه‌ی دستگاه‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند.

ابداع این شرکت امسال در CES به نمایش گذاشته شده است. این دستگاه مجموعه‌ای از 5 صفحه‌ی چسبنده‌ی بسیار نازک است که در ارتباط با یک پد شارژر کار می‌کنند. هر صفحه‌ی چسبنده از دو الکترود و یک میکرو یو‌اس‌بی، یو‌اس‌بی نوع C یا رابط نورانی تشکیل شده است که به درگاه شارژر دستگاه شما می‌چسبد. پس از آن که این صفحات چسبنده را به پشت دستگاهتان متصل کردید، آن را روی پد می‌گذارید و دستگاه شارژ خواهد شد.

انرژی اسکوار از فناوری شارژ رسانای نوآورانه‌ای استفاده می‌کند که به چند دستگاه امکان می‌دهد که همزمان شارژ شوند. شما می‌توانید به راحتی 3 یا 4 گوشی هوشمند را بر روی پد قرار دهید و آن ها با سرعتی مشابه شارژرهای معمول شارژ خواهند شد.

یکی از معایب مشخص طراحی کنونی این است که صفحات چسبنده، درگاه شارژ گوشی شما را مسدود می‌کنند. بنابراین اگر بخواهید از روش‌های معمول آن را شارژ کنید، باید صفحه را بردارید. گفته شده این مشکل در نسل دوم محصول با قرار دادن درگاهی در پشت صفحه رفع می‌شود.

انرژی اسکوار فروش این محصول را در سه ماهه‌ی نخست سال جاری با قیمت 89 دلار آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال