ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ: آیفون 6 را دور بیندازید

سامسونگ در جدیدترین تبلیغ خود با شعار “نحوه‌ی شارژ کردن گوشی خود را عوض کنید” مستقیما به آیفون 6 اشاره کرده است. در این تبلیغ که در آخر این خبر می‌توانید مشاهده کنید، سامسونگ شخصی را نشان می‌دهد که هنگام گوش دادن به آهنگ شارژش تمام شده و باید با دردسر‌های زیادی برای شارژ کردن گوشی […]

سامسونگ در جدیدترین تبلیغ خود با شعار “نحوه‌ی شارژ کردن گوشی خود را عوض کنید” مستقیما به آیفون 6 اشاره کرده است. در این تبلیغ که در آخر این خبر می‌توانید مشاهده کنید، سامسونگ شخصی را نشان می‌دهد که هنگام گوش دادن به آهنگ شارژش تمام شده و باید با دردسر‌های زیادی برای شارژ کردن گوشی خود روبرو شود.

می‌توان این ویدیو را اشاره‌ی مستقیم سامسونگ به آیفون 6 دانست، چرا که در ثانیه‌ی 14 این ویدیو آیفون 6 به همراه کاربری که با نحوه‌ی شارژ شدن گوشی رضایت ندارد به راحتی قابل مشاهده است.

در کل سامسونگ در این ویدیوی تبلیغاتی قصد دارد به ما بگوید که باید نحوه‌ی شارژ کردن گوشی خود را با پرچمدار جدید این شرکت عوض کنیم. در حالی که امروزه گوشی‌های هوشمند بسیاری، کم کم به این تکنولوژی روی آورده‌اند. نهایتا سامسونگ تنها کمپانی نیست که از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

به نظر شما آیا شارژ بی سیم گلکسی اس6 و اس6 اج یکی از برگ برنده‌های این کمپانی نسبت به آیفون 6 می‌باشد؟

[aparat]http://www.aparat.com/v/xuVrn[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال