این محافظ نمایشگر می‌تواند گارانتی گوشی‌های ردمی را باطل کند

ردمی در مورد استفاده از نوعی محافظ نمایشگر هشدار داده و گفته است این محافظ‌ ها به دلیل وجود چسب مایع می‌توانند به نقاط حساس گوشی نفوذ کرده و گارانتی آن را باطل کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی از زیر مجموعه‌های شیائومی هشداری را در رابطه با استفاده از محافظ […]

ردمی در مورد استفاده از نوعی محافظ نمایشگر هشدار داده و گفته است این محافظ‌ ها به دلیل وجود چسب مایع می‌توانند به نقاط حساس گوشی نفوذ کرده و گارانتی آن را باطل کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی از زیر مجموعه‌های شیائومی هشداری را در رابطه با استفاده از محافظ نمایشگر یووی مایع Liquid UV اعلام کرده است. به گفته این شرکت با وجود حفاظت مناسب از دستگاه‌های دارای نمایشگر منحنی توسط این گونه محافظ‌ ها آنها ممکن است خطراتی را برای گوشی‌های ردمی به دنبال داشته باشند. در حال حاضر این محافظ از محبوب ترین محافظ های نمایشگر برای گوشی های دارای نمایشگر محنی محسوب میشود.

طبق اعلام این شرکت چسب مایع که در این محافظ‌ها به کار رفته است امکان نفوذ به قسمت‌های حساس گوشی مانند دکمه‌ها پورت شارژ و منفذ‌های بلندگو را داشته و می‌تواند باعث مشکلاتی در آینده شود. این مشکلات می‌تواند شامل راه‌اندازی مجدد غیر منتظر گوشی خرابی دکمه‌ها و عملکرد نادرست آنها و حتی آسیب به بدنه گوشی باشد.

همچنین به گفته ردمی استفاده از این نوع محافظ نمایشگر باعث باطل شدن گارانتی دستگاه خواهد شد همچنین در صورتی که این محافظ و نصب آن باعث آسیب گوشی شود هزینه تعمیر بر عهده کاربر خواهد ردمی به کاربران گفته است برای محافظت از نمایشگر گوشی‌های خود از محافظ‌های سنتی از قبیل فیلم‌های الکترواستاتیک استفاده کنند.

پیش از این اپل نیز در مورد قرار گرفتن آیفون‌ها در معرض اینگونه مایعات هشدارهایی را صادر کرده بود. این شرکت به کاربران هشدار داد در مورد گوشی آیفون خیس باید برخی نکات را رعایت کرده تا قطرات آب باعث آسیب به گوشی‌های آیفون نشوند. این شرکت به کاربران توصیه کرد در صورت خیس شدن گوشی لوازم جانبی آن را از دستگاه جدا کرده و هرگز پیش از خشک شدن کامل دستگاه آن را به کابل برق متصل نکنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال