Tim Cook رسما اعلام کرد که ساعت هوشمند اپل در ماه آوریل عرضه خواهد شد!

مدیر بخش CEO شرکت اپل، اقای Tim Cook که کار توسعه و ساخت ساعت هوشمند اپل یا Apple Watch رو به اتمام است و کاربران می توانند از ماه آوریل، این ساعت هوشمند را بر روی دستان خود داشته باشند! این خبر در آخرین کنفرانس خبری اپل که روز چهارشنبه برگزار شده بود توسط تیم […]

مدیر بخش CEO شرکت اپل، اقای Tim Cook که کار توسعه و ساخت ساعت هوشمند اپل یا Apple Watch رو به اتمام است و کاربران می توانند از ماه آوریل، این ساعت هوشمند را بر روی دستان خود داشته باشند! این خبر در آخرین کنفرانس خبری اپل که روز چهارشنبه برگزار شده بود توسط تیم کوک اعلام شد.

زمانی که شرکت بزرگ اپل این ساعت هوشمند را در سپتامبر سال گذشته معرفی کرد، زمان عرضه ی آن را تنها Early 2015 به معنای اوایل سال 2015 اعلام کرد و زمان عرضه ی آن به درستی اعلام نشده بود. به همین دلیل شایعات بسیاری در رابطه با این ساعت هوشمند منتشر شده بود که زمان عرضه ی آن ماه مارس می باشد که آخرین آنها نیز توسط منبع خبری تقریبا قابل اعتماد KGI analyst Ming-Chi Kuo منتشر شده بود. این منبع یک پیش بینی دیگر را نیز داشت و آن این بود که اپل حدود 2.8 میلیون دستگاه از این ساعت هوشمند را در 3 ماهه ی اول به فروش خواهد رساند.

اما توضیحاتی که تیم کوک در رابطه با سوالاتی مبنی بر اینکه ماه مارس، اوایل سال 2015 نمیباشد، جالب بودند. این مدیر ارشد اعلام کرد که کمپانی اپل، 4 ماهه ی اول سال را “اوایل سال”، 4 ماهه ی دوم سال را “میانه ی سال” و 4 ماهه ی سوم را “اواخر سال” در نظر گرفته است! و به همین دلیل است که زمان عرضه را اوایل سال 2015 اعلام کرده بود.

همچنین تیم کوک اعلام کرد که اپل برای تقویت این ساعت هوشمند نیاز به زمان داشته است و تعداد بسیار زیادی از توسعه دهندگان در حال ساخت نرم افزار برای این ساعت هوشمند هستند. موضوع جالب دیگری که وی اعلام کرده است، این است که او روزانه از ساعت هوشمند Apple Watch استفاده می کند و به قدری به آن وابسته شده است که نمی تواند بدون آن زندگی کند! شاید این صحبت تیم کوک به نوعی تبلیغی برای اپل باشد و شاید هم اپل قصد دارد تا با عرضه ی این ساعت هوشمند، دنیای تکنولوژی را متحول سازد…!

با اینکه اپل زمان عرضه ی دقیق (البته بهتر است بگوییم ماه عرضه را) این ساعت هوشمند را مشخص کرده است، هنوز یک نکته ی بسیار مهم باقی مانده است که اپل توجهی به آن نداشته است و یا حداقل تمایلی به صحبت کردن در مورد آن نداشته است و آن، عملکرد باتری این ساعت هوشمند می باشد. این صحبت را به این دلیل به میان کشیدیم که اپل پیشتر اعلام کرده است که ساعت هوشمند و 349 دلاری اش، با یک بار شارژ شدن می تواند یک روز کامل دوام بیاورد اما شایعات، چیز دیگری می گویند…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال