خلاقیت افزوده تا چه اندازه می‌تواند باعث ایجاد اختراعات و فناوری شود

پژوهشگران در تحقیقات اخیر خود متوجه شدند استفاده از هوش مصنوعی به درک مفهومی به نام خلاقیت افزوده در انسان منجر خواهد شد. این مفهوم باعث تسریع در اختراعات و یا ایجاد فناوری نیز می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مطالعه‌ای که در موسسه تحقیقاتی علوم و فناوری‌های نوین در […]

پژوهشگران در تحقیقات اخیر خود متوجه شدند استفاده از هوش مصنوعی به درک مفهومی به نام خلاقیت افزوده در انسان منجر خواهد شد. این مفهوم باعث تسریع در اختراعات و یا ایجاد فناوری نیز می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مطالعه‌ای که در موسسه تحقیقاتی علوم و فناوری‌های نوین در دانشگاه استنفورد انجام گرفته، نشان داده شده است که هوش مصنوعی مفهومی به نام خلاقیت افزوده را ایجاد خواهد کرد که طی آن اختراعات بشری نیز سرعت می یابند.

پیش از این رابرت گوردون، اقتصاد ما اقتصاددان موفق سال ۲۰۱۲ طی مقاله ای اعلام کرده بود در چند سال اخیر رشد اقتصادی به صفر رسیده و موتور نوآوری تا حد زیادی از کار افتاده است. طبق این مقاله جنجالی اکنون پژوهشگران و متخصصان با استدلال ارائه شده اعلام کرده‌اند که با وجود تامین مالی در بخش نوآوری همچنان بازدهی صفر بوده است.

این پژوهشگران عنوان کردند با وجود فعالیت افراد زیادی در زمینه تحقیق و توسعه تمامی اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراع ایالات متحده همگی از ترکیب ایده های جدید به وجود آمده اند. این پژوهشگران موضوعی به نام خلاقیت افزوده را برای درک بهتر اطلاعات و داده های مهم ایجاد کردند. در واقع این عنوان همان استفاده انسان ها از هوش مصنوعی برای درک سیل اطلاعات به وجود آمده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال