10 بازی معمایی و پازلی برتر برای اندروید

بازی‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند. گفته می‌شود هیچ دلیلی برای این وجود ندارد که چرا بازی‌ها نمی‌توانند کمی دانش و آموزش به مغز شما ارائه دهند، اما بازی‌های پازلی برای کسانی که نیاز به فکر کردن بیشتر نسبت به انواع دیگر بازی‌ها دارند، بهترین انتخاب است. چه از پازل‌های بسیار پیچیده لذت ببرید و چه […]

بازی‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند. گفته می‌شود هیچ دلیلی برای این وجود ندارد که چرا بازی‌ها نمی‌توانند کمی دانش و آموزش به مغز شما ارائه دهند، اما بازی‌های پازلی برای کسانی که نیاز به فکر کردن بیشتر نسبت به انواع دیگر بازی‌ها دارند، بهترین انتخاب است. چه از پازل‌های بسیار پیچیده لذت ببرید و چه به ساده‌ترین نوع آن‌ها علاقه مند باشید، حل پازل پتانسیل این را دارد که شما را ساعت‌ها سرگرم کرده و یا اینکه آن‌ها را نگه داشته و تنها چند دقیقه در اوقات فراغت بازی کنید. در این مطلب فهرستی از 10 بازی پازلی را برای شما آماده کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها ارزش امتحان کردن را دارند.

Bondo

Bondo

Bondo یک بازی جدیدی است که در آن بلوک‌هایی را که در پایین صفحه آورده شده، برداشته و در بهترین جای ممکن روی بورد قرار می‌دهید. هدف از ادغام بلوک‌های مشابه، بالا بردن امتیاز شماست.

دانلود از گوگل پلی

Lara Croft GO

Lara-Croft-GO-2-1-1600x900

این بازی نیازی به معرفی ندارد، زیرا بسیار آشنا و پرطرفدار است که احتمالا شما هم آن را می‌شناسید، اما Lara Croft GO هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های معمایی است. شما وظیفه دارید با حل پازل‌ها، در ویرانه‌ها به دنبال اکتشاف باشید، و همچنین از تله‌ها دوری کرده، مصنوعات را پیدا کنید و قفل لباس‌های جدیدی را باز کنید، در حالیکه به برخی از تصاویر شگفت‌انگیز خیره شده‌اید.

دانلود از گوگل پلی

Pull My Tongue

Pull-My-Tongue

همانطور که از اسم این بازی پیداست، کار شما کشیدن زبان Greg است. Greg یک سوسمار کوچک و گرسنه است. هدف شما کشیدن زبان این سوسمار و رساندن آن به ذرت روی صفحه است. این بازی در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد اما شما را با موانعی که سر راهتان قرار می‌دهد، بیشتر به چالش می‌کشد.

دانلود از گوگل پلی

Best Friends – Puzzle Adventure

Best-Friends-Puzzle-Adventure

گرچه این بازی نیز چندان جدید نیست اما یکی از بازی‌های پازلی است که انتظار می‌رود در این لیست قرار پیدا کند، زیرا دارای طرفداران زیاد و همچنین رتبه بالایی است. خلاصه کلام این بازی سرگرم کننده است و مردم آن را دوست دارند. این یک پازل مچ کردن سه‌تایی در زیر زمین پوشیده از عناصر RPG است که احساس ماجراجویی بیشتری به شما می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی

Ghosts of Memories

Ghosts-of-memories

اگر شما از بازی‌های پازلی مانند Monument Valley لذت می‌برید، بهتر است بدانید که Ghosts of Memories بازی دیگری است که باید نگاهی به آن بیاندزید. این بازی دارای پس زمینه رنگارنگ بوده و پر از پازل‌های چالش‌برانگیز است که شما هنگام بازی حتی فرصت سر خاراندن هم نخواهید داشت. شما باید در دنیای مرموز این بازی حرکت کرده و ماموریت‌های خود را تکمیل کنید تا به نقطه پایان هز سطح برسید اما مسیر شما همیشه واضح نخواهد بود.

دانلود از گوگل پلی

Imago – Puzzle Game

Imago

خودتان را استاد مچ کردن می‌دانید؟ پس خود را با بازی Imago به چالش بکشید. بورد این بازی یک سطح پر از بلوک‌ها با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، هر کدام با یک عدد است و وظیفه شما مچ کردن بلوک‌هایی است که اندازه و شکل یکسانی دارند. با تطبیق آن‌ها امتیاز خواهید گرفت. در صورتی که بلوک‌ها بسیار بزرگ باشند، به بلوک‌های کوچک تقسیم می‌شوند اما همان امتیاز بلوک بزرگتر را دریافت خواهند کرد که در نهایت امتیاز کل شما در این بازی بالا خواهد رفت.

دانلود از گوگل پلی

Twofold inc.

twofold-inc

در بازی Twofold inc. یک بورد پر از بلوک‌های رنگارنگ وجود دارد و وظیفه شما باز کردن این بلوک‌ها و کشف راهی برای ایجاد یک مسیر از طریق آن‌ها است تا روی بورد به مقصد برسد. اگر این بازی برای شما بسیار آسان به نظر می‌رسد، حالت Master آن شما را به چالش خواهد کشید.

دانلود از گوگل پلی

Please, Don’t Touch Anything

Please-Dont-Touch-Anything

این بازی به احتمال زیاد چالش برانگیزترین بازی پازلی است. در این بازی شما با حل نمونه‌های ذهن خم که با فشار دادن دکمه قرمز کوچک اتفاق می‌افتد، موظف خواهید شد که تحت هیچ شرایطی چیزی را لمس نکنید. اساسا هیچ آموزشی برای اینکه چه کار بکنید وجود ندارد، این بازی مجموعه‌ای از اسرار است که شما را وادار به فکر کردن می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

Zenge

Zenge

با ترکیب کردن پازل‌های چالش‌برانگیز و داستانی که به صورت صوتی و بصری گفته می‌شود، Zengo شما را به سفری با یک شخصیت به نام eon می‌برد. برای باز کردن قفل مرحله بعد داستان و ادامه ماجراجویی eon، شما باید تصاویر را کنار هم قرار داده و قطعه‌های آن را در نقاط سمت راست تطبیق کنید.

دانلود از گوگل پلی

UNCHARTED: Fortune Hunter

UNCHARTEDFortune-Hunter-2

در پایان این لیست، یک بازی بر اساس بازی محبوب پلی استیشن، Uncharted برای شما انتخاب کرده‌ایم. شما با بر عهده گرفتن نقش Nathan Drake، پازل را در هر مرحله حل خواهید کرد که در نهایت به یک قطعه از گنج خواهید رسید و آن‌ها را جمع‌آوری خواهید کرد. تله‌های مختلفی در راه شما وجود خواهد داشت. همانطور که در بازی پیش می‌روید، می‌توانید قفل‌ها را باز کرده و گنج‌ها را جمع‌آوری کنید.

دانلود از گوگل پلی

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال