تویوتا 9 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی فروخته است

طبق آماری که شرکت تویوتا منتشر کرده است، این شرکت در  ماه آوریل سال جاری توانسته خودروی هیبریدی شماره 9 میلیون‌ام خود را به‌فروش برساند. اگر دقیق‎تر بخواهیم بگوییم فروش جهانی خودروهای هیبریدی تویوتا تا تاریخ 30 آوریل 9.014 میلیون واحد بوده است. گرچه رقم مربوط به این میزان فروش به خودی خود جالب است، ولی سرعت فروش […]

طبق آماری که شرکت تویوتا منتشر کرده است، این شرکت در  ماه آوریل سال جاری توانسته خودروی هیبریدی شماره 9 میلیون‌ام خود را به‌فروش برساند. اگر دقیق‎تر بخواهیم بگوییم فروش جهانی خودروهای هیبریدی تویوتا تا تاریخ 30 آوریل 9.014 میلیون واحد بوده است.

گرچه رقم مربوط به این میزان فروش به خودی خود جالب است، ولی سرعت فروش خودروهای هیبری این شرکت بیشتر به صورت نوسانی بوده است. مدت زمانی که طول کشیده تا این شرکت موفق به فروش یک میلیون خودرو از این نوع شود، یک دهه‎ بوده؛ ولی حالا میزان فروش این شرکت فقط در عرض 9 ماه این مقدار بوده است.

این شرکت امیدوار است تا سال 2020 به مقدار 15 میلیون خودروی هیبریدی فروخته باشد و طبق برنامه‎هایی که دارد می‎خواهد در آن بازه‎ی زمانی سالانه 1.5 میلیون واحد هیبریدی تولید کند. در حال حاضر این شرکت ژاپنی در 90 کشور و مناطق مختلف جغرافیایی دنیا 33 نوع خودروی هیبریدی و یک مدل هیبریدی برقی به بازار ارائه می‎دهد.

بر اساس آماری که خود این شرکت داده، خودروهای هیبریدی ساخت تویوتا موفق به کاهش انتشار 62 میلیون تن دی‎اکسید‎کربن به جو زمین شده‎اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال