توییتر محدودیت کاراکتر خود را هفته آینده دستخوش تغییرات می‌کند

اگر از جمله کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر باشید حتما مطلع هستید که این شبکه‌ی اجتماعی دارای محدودیت 140 کلمه‌ای بوده و بیش از آن کاربران نمی‌توانند مطلبی را ارسال کنند. در حالی که عده‌ای معتقدند همین محدودیت باعث پیشرفت این شبکه‌ی اجتماعی شده و آن را با دیگر شبکه‌های اجتماعی جدا کرده، برخی دیگر اصلا […]

اگر از جمله کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر باشید حتما مطلع هستید که این شبکه‌ی اجتماعی دارای محدودیت 140 کلمه‌ای بوده و بیش از آن کاربران نمی‌توانند مطلبی را ارسال کنند. در حالی که عده‌ای معتقدند همین محدودیت باعث پیشرفت این شبکه‌ی اجتماعی شده و آن را با دیگر شبکه‌های اجتماعی جدا کرده، برخی دیگر اصلا از این محدودیت رضایت کافی ندارند. اخیرا صحبت‌های زیادی پیرامون حذف محدودیت کارکاتر توییتر شنیده شده و حالا این شرکت اطلاعات جدیدی را در این خصوص منتشر کرده است.

توییتر در هفته‌ی آینده محدودیت کاراکتر خود را دستخوش تغییراتی خواهد کرد. براین اساس، این شبکه‌ی اجتماعی برخی از کاراکترها و نشانه‌ها را جز محدودیت 140 کلمه‌ای به حساب نمی‌آورد و در نتیجه کاربران می‌توانند کلمات بیشتری را در این محدودیت جای‌ بدهند. هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس نیست اما انتظار می‌رود پاسخ به کاربران و تگ کردن آن‌ها به همراه فایل‌های پیوست جز این محدودیت به حساب نیایند. علاوه‌بر این، نقل و قول‌های انجام شده در توییتر نیز از هفته‌ی آینده جز محدودیت 140 کاراکتری حساب نمی‌شوند.

درهرحال محدودیت 140 کاراکتری شبکه‌ی اجتماعی توییتر همیشه مورد بحث بوده است. فعلا مشخص نیست از موارد بالا کدام‌یک از دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده در این شبکه‌ی اجتماعی اعمال می‌شوند اما باید انتظار داشت که توییتر در هفته‌ی آینده روزهای شلوغی را پیرامون مبحث محدودیت 140 کاراکتری پشت سر خواهد گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال