اطلاعات جدیدی از دو گوشی هوشمند خمیده سری Mi شیائومی منتشر شد

اخیرا خط تولید ردمی گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی طرفداران بسیار زیادی را در بازار گوشی‌های اندرویدی از آن خود کرده است. این موضوع به دلیل قیمت بسیار خوب گوشی‌های هوشمند تولید شده در این حوزه و همچنین عملکرد بسیار مناسب سخت افزاری در کنار طراحی زیبا و لوکس آنها است. گوشی‌های ردمی 2 و ردمی 3 […]

اخیرا خط تولید ردمی گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی طرفداران بسیار زیادی را در بازار گوشی‌های اندرویدی از آن خود کرده است. این موضوع به دلیل قیمت بسیار خوب گوشی‌های هوشمند تولید شده در این حوزه و همچنین عملکرد بسیار مناسب سخت افزاری در کنار طراحی زیبا و لوکس آنها است. گوشی‌های ردمی 2 و ردمی 3 در کنار دیگر نسخه‌های همراه شده با آنها مخصوصا خط تولید ردمی نوت توانسته‌اند رکوردهای فروش بسیار زیادی را شکسته و آمار بسیار جالبی را در این زمینه از خود بر جای بگذارند.

gsmarena_002

اما انگار هم اینک نوبت به گوشی ردمی 4 شیائومی رسیده است. براساس اطلاعات و شایعات منتشر شده این گوشی از تراشه قدرتمند هلیو ایکس 20 برخوردار خواهد بود. البته این اولین باری نیست که اخباری در مورد این گوشی در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود. یکسری از تصاویر دیگر نیز منتشر شده است که ادعا می‌شود مربوط به گوشی جدید ردمی 4 شیائومی باشد. در این تصاویر گوشی‌های هوشمندی نشان داده شده است که دارای بدنه‌ای تمام فلزی بوده و از سویی دیگر یک عدد حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت در بخش پشتی گوشی قرار گرفته است. زبان طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی به دیگر گوشی‌های هوشمند تولید شده در این سری دارد.

در تصویر دیگری نیز که به تازگی منتشر شده است، نمایشگر منحنی گوشی نشان داده شده است که البته بعضی از افراد ادعا می‌کنند که این مورد خطای دید بوده و البته بخشی از آن مربوط به فناوری 2.5D نمایشگر گوشی در قسمت‌های کناری می‌شود. در کنار تراشه هلیو ایکس 20 که قبلا به آن اشاره شد به احتمال بسیار زیاد این گوشی از میزان حافظه رم دو گیگابایتی و همچنین میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. متاسفانه منابع منتشر کننده این سری از شایعات مدعی هستند که این گوشی برخلاف ردمی پرو از دوربین اصلی دوگانه برخوردار نخواهد بود.

gsmarena_003

به منظور این که بیشتر این موضوع جالب شود بهتر است این نکته را نیز اضافه کنیم که به تازگی تصویر دیگری از این گوشی لو رفته است که از زاویه‌ای دیگر نمایشگر خمیده آن را نشان می‌دهد. در این حالت است که احتمال می‌دهیم نسخه دیگری از گوشی ردمی 4 نیز در راه باشد. هرچند منابع مربوط به شایعات مدعی هستند که احتمالا این گوشی Mi Edge نام خواهد گرفت. علاوه بر آن نشان Mi نیز در کناره سمت چپ و بالا گوشی نیز قرار گرفته است که نشان می‌دهد به احتمال زیاد این گوشی از پرچمداران آینده شیائومی خواهد بود. لازم به ذکر است که گوشی‌های سطح بالا و حرفه‌ای این شرکت چینی معمولا این نشان را در این قسمت از گوشی دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال