اوبر می گوید اطلاعات خصوصی کاربران به سرقته نرفته است

در حالی که کامپیوترهای داخلی اوبر در روز پنج شنبه مورد حمله قرار گرفت این شرکت می‌گوید اطلاعات خصوصی کاربران به سرقت نرفته است. به گفته اوبر هنوز شواهدی مبنی بر سرقت اطلاعات کاربران پیدا نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کامپیوترهای داخلی اوبر در روز پنج شنبه مورد حمله سایبری […]

در حالی که کامپیوترهای داخلی اوبر در روز پنج شنبه مورد حمله قرار گرفت این شرکت می‌گوید اطلاعات خصوصی کاربران به سرقت نرفته است. به گفته اوبر هنوز شواهدی مبنی بر سرقت اطلاعات کاربران پیدا نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کامپیوترهای داخلی اوبر در روز پنج شنبه مورد حمله سایبری قرار گرفت. در حالیکه اکنون مجریان قانون در حال بررسی این موضوع هستند سرویس تاکسی و Uber Eats در دسترس کاربران قرار دارد.

این شرکت طی بیانیه ای به کاربران خاطرنشان کرد فعلا نگران نباشند زیرا خطری اطلاعات خصوصی آنها را تهدید نکرده است. حمله سایبری هفته گذشته این شرکت را مجبور کرد برخی سیستمهای خود مانند پشتیبان اسلک و خدمات وب آمازون را آفلاین کند. در حال حاضر اوبر بررسی های خود را روی ابزارهای داخلی انجام می دهد تا بداند چگونه یک هکر ۱۸ ساله توانسته به آنها دسترسی پیدا کند. این ابزارها به دلیل حمله این هکر یک روز از دسترس خارج شدند و دوباره در دسترس قرار گرفتند.

این هکر نوجوان طی پیامی در سیستم داخلی این شرکت خود را معرفی کرد. همچنین توانست فهرستی از اطلاعات محرمانه را که طی این حمله به آن دسترسی پیدا کرده است اعلام کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال