اوبر اپلیکیشن خود را با چت بات هوش مصنوعی ادغام می کند

پلتفرم اوبر در نشست سالیانه گزارش مالی خود اعلام کرد در آینده این پلتفرم به چت بات هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر عامل اوبر در گفتگو با بلومبرگ از توسعه چت بات هوش مصنوعی در این شرکت خبر داد. هنوز اطلاعات. قایقی در این مورد منتشر […]

پلتفرم اوبر در نشست سالیانه گزارش مالی خود اعلام کرد در آینده این پلتفرم به چت بات هوش مصنوعی مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر عامل اوبر در گفتگو با بلومبرگ از توسعه چت بات هوش مصنوعی در این شرکت خبر داد. هنوز اطلاعات. قایقی در این مورد منتشر نشده است. اما طبق گفته اوبر این شرکت از مدت ها پیش تاکنون در حال استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در سیستم های خود است. به گفته خسروشاهی سالهاست که اوبر از هوش مصنوعی در ارسال پیک و یا تاکسی برای کاربران از این فناوری استفاده می کند. این شرکت با اعلام این خبر از قرارگیری در فهرست شرکت های در حال استفاده از این مدل زبانی خبر داده است. هنوز مشخص نیست نحوه استفاده از این فناوری در این اپلیکیشن چگونه است.

البته باید به این موضوع نیز توجه شود که رقبای اوبر نیز در حال توسعه چت بات های خود هستند. یکی از آنها شرکت Doordash است که سیستم خود را با نام DashAI عرضه خواهد کرد. قرار است این فناوری در افزایش سرعت سفارش ها و یافتن غذاها برای کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال