گوشی‌های شیائومی در Geekbench معرفی شدند

به تازگی امتیاز یک گوشی جدید با اسم رمز Xiaomi Altun در بنچمارک معروف گک بنچ رخ نمایی کرده است. این گوشی هوشمند مرموز دارای تراشه هشت هسته‌ای به همراه دو گیگابایت حافظه رم بوده و در کنار آن از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به طور پیشفرض استفاده می‌کند. از تاریخ اول […]

به تازگی امتیاز یک گوشی جدید با اسم رمز Xiaomi Altun در بنچمارک معروف گک بنچ رخ نمایی کرده است. این گوشی هوشمند مرموز دارای تراشه هشت هسته‌ای به همراه دو گیگابایت حافظه رم بوده و در کنار آن از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به طور پیشفرض استفاده می‌کند. از تاریخ اول ماه می تا به امروز، این گوشی به میزان 25 بار در این بنچمارک سخت‌افزاری تست شده است. جالب است بدانید که در هر مرحله از این تست‌ها، محل مربوط به لیست شدن تراشه گوشی خالی گذاشته شده است.

اما در مورد امتیاز به دست آمده توسط این گوشیباید گفت که نتایج آن بسیار مناسب بوده و این در حالی است که در آخرین تست به عمل آمده بر روی آن امتیاز نهایی کمتر از مراحل قبلی بوده است. امتیاز بخش تک هسته‌ای این گوشی 798 و چند هسته‌ای آن نیز 2664 بود. بیشترین امتیاز تک هسته‌ای مربوط به این گوشی به تاریخ 8ام ماه می برمی‌گردد جایی که توانست امتیاز 980 واحد را از آن خود نماید. بیشترین امتیاز مربوط به عملکرد چند هسته‌ای CPU این گوشی نیز مربوط به تاریخ 30ام ماه ژوئن می‌شود جایی که توانست در آن امتیاز بالای 4076 واحد را کسب نماید.

Xiaomi-handsets -visit-Geekbench

از طرفی اوایل ماه میلادی جاری بود که اسم رمز گوشی دیگری به نام Xiaomi Capricorn در این بنچمارک دیده شد. این گوشی در درون خود از یک تراشه بسیار قدرتمند چهار هسته‌ای با نام اسنپدراگون 820 کوالکام بهره می‌برد. میزان حافظه رم آن سه گیگابایت بوده و به طور پیشفرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده می‌کرد. شاید پیش‌بینی کردن آن در زمان حاضر کمی سخت باشد اما می‌توان حدس زد که این مشخصات مربوط به گوشی جدید Mi Note 2 شیائومی باشد. از طرفی انتظار می‌رود طی ماه آینده این شرکت چینی از سه نسخه متفاوت از فبلت‌های خود رونمایی به عمل آورد.

Xiaomi-handsets-visit-Geekbench

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال