رونمایی از نسخه های لوکس آیفون ۱۲ توسط شرکت خاویار

شرکت روسی خاویار (Caviar) از مدلهای جدید آیفون ۱۲ با تزیینات خاص و طراحی منحصر به فرد رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شرکت روسی آیفون های جدید خود را با مدل مبارزان دوره های مختلف مانند وایکینگ ها، سامورایی ها و اساسینز عرضه خواهد کرد. در این مجموعه […]

شرکت روسی خاویار (Caviar) از مدلهای جدید آیفون ۱۲ با تزیینات خاص و طراحی منحصر به فرد رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این شرکت روسی آیفون های جدید خود را با مدل مبارزان دوره های مختلف مانند وایکینگ ها، سامورایی ها و اساسینز عرضه خواهد کرد. در این مجموعه گوشی گرانقیمتی به نام امپراتور وجود دارد که حدود ۳۹ هزار دلار قیمت دارد.

مدل ارزانتر مربوط به مدل شوالیه است که ۳ هزار و ۹۰۰ دلار فروخته خواهد شد. جنس بدنه این گوشی از نوع تیتانیوم بوده و تصاویر سه بعدی نیز در روی آن با لیزر حک شده است. در مجموعه جنگجویان مدل هایی مانند امپراطور و ذوالفقار وجود خواهند داشت که با تعداد کمتر و تنها از نوع آیفون ۱۲ پرو عرضه خواهد شد.

شرکت خاویار برای ساخت بدنه گوشی های هوشمند لوکس از موادی مانند چرم گوساله، پوست گاو، سنگ مرمر و یا کربن بافت دار استفاده خواهد کرد. این گوشی ها در سراسر جهان مشتری های خاص خود را دارد. این مدل ها پس از معرفی گوشی های جدید آیفون به بازار عرضه می شوند. کلیه مشتریان این شرکت علاوه بر گوشی های چند هزار دلاری دیگر محصولات مربوط به این شرکت را نیز از همان جنس تهیه و با گوشی خود ست می‌کنند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال