استفاده از نمونه زنده جهت بهبود کیفیت سیستم تشخیص چهره گوگل

گوگل در راستای بهبود تشخیص چهره برای دستگاه های خود، به طرحی جدید روی آورده است. در این طرح به منظور ارتقا کیفیت تشخیص چهره در دستگاه های هوشمند؛ از افراد مختلف در مکان های عمومی خواسته می شود که به کمک گوگل بیایند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، بدین منظور، […]

گوگل در راستای بهبود تشخیص چهره برای دستگاه های خود، به طرحی جدید روی آورده است. در این طرح به منظور ارتقا کیفیت تشخیص چهره در دستگاه های هوشمند؛ از افراد مختلف در مکان های عمومی خواسته می شود که به کمک گوگل بیایند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، بدین منظور، کارمندان گوگل، افراد را در مکان های عمومی مثل پارک ها پیدا کرده و از آن ها می خواهند تا عکس های سلفی خود را در اختیار آن ها قرار دهند. این طرح بدین گونه اجرا می شود که یکی از افرادی که برای گوگل کار می کند، شخصی را در یک پارک می بیند و می گوید: “سلام، من برای گوگل کار می کنم و ما در حال جمع آوری داده ها برای بهبود نسل بعدی از سیستم تشخیص چهره قفل تلفن همراهیم. آیا مایلید سلفی شما را بگیریم؟.” و اگر افراد حاضر به همکاری شوند، در ازای این همکاری 5 دلار دریافت می کنند.

اما موضوع نگران کننده در این رابطه حفظ امنیت کاربران می باشد. در شرایطی که همه روزه به افراد از بابت امنیت آن ها هشدار داده می شود و حتی در مورد اپلیکیشن هایی از جمله FaceApp شبهاتی وجود دارد؛ در اختیار قرار دادن این داده ها و عدم پیگیری آن که این عکس ها به چه منظوری استفاده خواهند شد، انتخابی است که افراد باید بر روی آن تامل بیش تری داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال