شکایت کاربران از مشکلات مربوط به برنامه مسیج در آیفون ۱۲

کاربران آیفون ۱۲ اعلام کردند مشکلات بسیاری را در برنامه مسیج مشاهده کرده اند. این کاربران اعلام کردند که در بعضی موارد نمی توانند پیام های دریافتی خود را ببینند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیفون ۱۲ با قابلیت هایی مانند پشتیبانی از فناوری 5G و دوربین‌های بهبودیافته در مراسم Hi Speed […]

کاربران آیفون ۱۲ اعلام کردند مشکلات بسیاری را در برنامه مسیج مشاهده کرده اند. این کاربران اعلام کردند که در بعضی موارد نمی توانند پیام های دریافتی خود را ببینند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیفون ۱۲ با قابلیت هایی مانند پشتیبانی از فناوری 5G و دوربین‌های بهبودیافته در مراسم Hi Speed اپل رونمایی شده بود. از زمان عرضه تا کنون برخی کاربران مشکلات زیادی را در مورد استفاده از این گوشی هوشمند عنوان کردند. در آخرین گزارش آمده است که آیفون ۱۲ با مشکل برنامه مسیج روبرو شده و کاربران نمیتوانند در پیام های گروهی پیامک های خود را دریافت کنند همچنین عنوان شده است که برخی پیام های ارسال شده در آی مسیج نیز ناپدید شده و حتی هنگام ارسال نیز اعلان های آن دریافت نمی شود. هنوز دلیل اصلی این مشکل در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مشخص نشده است. این افراد همچنین پیش از این گوشی‌های خود را به iOS 14.2  ب‌روزرسانی کرده و پس از آن با این مشکل مواجه شدند.

بیشتر افرادی که این مشکل را داشتند اعلام کردند پیام های آنها در گپ های گروهی دیده نشده و حتی گزارش تحویل آن نیز وجود ندارد .در برخی شکایات نیز آمده است که اعلام ارسال پیامک نیز به کاربر ارسال نشده است. این مشکلات قبل از به‌روزرسانی iOS 14.2 نیز وجود داشتند. برخی از این کاربران برای حل مشکل از برنامه + Verizon Message استفاده کردند. البته ممکن است این پیشنهاد برای بقیه افراد کاربردی نباشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال