اولین تلفن هوشمند VAIO، وارد بازار می‌شود

VAIO که دیگر مدتی است زیر مجموعه کمپانی سونی نیست، علاقه‌مند ورود به بازار گوشی‌های هوشمند شده و تصمیم به رویارویی با گوشی‌های سری اکسپریای کمپانی مولد پیشین خود گرفته‌است. فروش این گوشی که شرکت آن را VAIO Phone نام‌گذاری کرده، با همکاری یکی از شرکتهای کوچک به نام b-mobile از 20 مارس در ژاپن آغاز […]

VAIO که دیگر مدتی است زیر مجموعه کمپانی سونی نیست، علاقه‌مند ورود به بازار گوشی‌های هوشمند شده و تصمیم به رویارویی با گوشی‌های سری اکسپریای کمپانی مولد پیشین خود گرفته‌است.

فروش این گوشی که شرکت آن را VAIO Phone نام‌گذاری کرده، با همکاری یکی از شرکتهای کوچک به نام b-mobile از 20 مارس در ژاپن آغاز خواهد شد.

همانطور که می‌دانید VAIO پس از جدایی از سونی متوقف نشده و محصولاتش را بهتر و باریکتر عرضه می‌کند. اگرچه به نظر می‌رسد که از بهترین پردازنده‌ها برای لپ‌تاپ‌های پرچمدار جدید خود استفاده کرده، اما نمی‌توان با اطمینان در مورد اولین گوشی هوشمند این شرکت سخن گفت.

آنچه مشخص است این است که اسمارت‌فون VAIO دارای صفحه نمایش 5 اینچی بوده و از اندروید 5 بهره می‌برد. از دوربین پشتی با سنسور 13مگاپیکسلی، 2گیگابایت رم و پردازنده 1.2گیگاهرتزی برخوردار بوده و قاب پشتی آن ساده، براق، تخت و مستحکم طراحی شده است. لبه‌های این گوشی از جنس پلاسیک و منحنی‌وار بوده و به طور کلی بسیار ساده طراحی شده‌است.

VAIO عقیده دارد محصول جدیدش “ساده و شیک” است، اما این مسئله حداقل تا زمانی که با آن کار نکنیم، مشخص نخواهد بود.

درحقیقت چیز بیشتری برای گفتن در مورد اولین تجربه شرکت VAIO وجود ندارد و این هم یک اسمارت‌فون است شبیه گوشی‌های هوشمندی که پیش از آن آمده‌اند. تکنولوژی فوق پیشرفته‌ای در دوربین آن به‌کار نرفته، دارای صفحه‌نمایش eye-bleeding با کیفیت 720P است و object-reading خیره کننده‌ای نیز ندارد.

ژاپنی‌ها می‌توانند این گوشی را با قیمت 420 دلار (51000 ین) خریداری کنند، همچنین با پرداخت ماهانه 33 دلار (4000 ین) به همراه اینترنت نامحدود برای آنها در دسترس خواهد بود.

تعدادی از تصاویر این گوشی ساده و زیبا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

vaio-1

vaio-2

vaio_furi3_2

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال