Vector ساعت‌های هوشمندی با صفحه‌نمایش تک‌رنگ و عمر باتری 30 روز تولید می‌کند

تکنولوژی ساعت‌های هوشمند هنوز در پستی‌وبلندی تلاش برای یافتن راهی برای مکالمه واقعی قرار دارد. تولیدکنندگان این محصولات مشغول بررسی تمامی راه‌حل‌های موجود برای سازگاری بین نمایشگرهای رنگی و روشن و ساعت‌های مکانیکی کلاسیک و با ویژگی‌های مختلف و محدوده وسیعی از فعالیت‌های موردنظر به همراه تماس صوتی با ناتیفیکیشن‌های ساده هستند. در راستای همین […]

تکنولوژی ساعت‌های هوشمند هنوز در پستی‌وبلندی تلاش برای یافتن راهی برای مکالمه واقعی قرار دارد. تولیدکنندگان این محصولات مشغول بررسی تمامی راه‌حل‌های موجود برای سازگاری بین نمایشگرهای رنگی و روشن و ساعت‌های مکانیکی کلاسیک و با ویژگی‌های مختلف و محدوده وسیعی از فعالیت‌های موردنظر به همراه تماس صوتی با ناتیفیکیشن‌های ساده هستند.

در راستای همین هدف شرکت Vector موقعیت خود را در صف ساعت‌های هوشمند به جلو کشیده است. از نمونه‌های قدیمی‌تر آن می‌توان به ساعت مدور 44 میلی‌متری یا ساعت 40.5 میلی‌متری مستطیل شکل بلند، 22 میلی‌متری مسطح یا 22 میلی‌متری کلاسیک را در رنگ‌های طلایی و یا فلزی با بندهای فلزی و یا چرمی انتخاب کنید.

vector smart watch

گفتنی است که شما هیچ حرکت فیزیکی و مکانیکی از عقربه‌ها در این ساعت جدید مشاهده نخواهید کرد و زمان توسط یک نمایشگر تک‌رنگ و قابل تنظیم به صوت طبیعی نشان داده خواهد شد. ازنظر طراحی این ویژگی به جلوگیری از ناهنجاری‌های بزرگ کمک بسزایی می‌کند.

این ساعت هوشمند توسط بلوتوث به تلفن همراه شما (هر وسیله‌ای که iOS 8، اندروید 4.4 یا WP 8.1 و یا نسخه‌های جدیدتر آن‌ها را پشتیبانی کند) متصل شده و می‌تواند ناتیفیکیشن‌ها و یادآوری‌ها را نمایش دهد.

از دیگر خصوصیاتی که در مورد این ساعت هوشمند می‌توان بیان کرد این است که قابلیت نمایش ضربان قلب، گام شمار، GPS یا هر برنامه تناسب‌اندام دیگری را دارا نیست اما Vector چنین ادعا کرده است که شارژ این ساعت در هر مرتبه شارژ مدت‌زمان یک ماه به طول خواهد انجامید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال