Verizon احتمالا HTC One Remix را فردا، 24 جولای عرضه می کند

در چند ماه گذشته، ما شایعاتی را درباره اچ تی سی وان رمیکس شنیده ایم که گفته می شود یک نوع دیگر از اچ تی سی وان مینی2 است که برای Verizon طراحی شده است. امروز در نهایت یک تاریخ عرضه واقعی برای گوشی های هوشمند را از منبع قابل اعتماد Evleaks دریافت کرده ایم. یک تصویر […]

در چند ماه گذشته، ما شایعاتی را درباره اچ تی سی وان رمیکس شنیده ایم که گفته می شود یک نوع دیگر از اچ تی سی وان مینی2 است که برای Verizon طراحی شده است.

امروز در نهایت یک تاریخ عرضه واقعی برای گوشی های هوشمند را از منبع قابل اعتماد Evleaks دریافت کرده ایم. یک تصویر جدید از رمیکس اچ تی سی وان منتشر شده و در  آن مطلب اشاره شده است که این گوشی هوشمند احتمالا در 24 جولای به طور رسمی معرفی خواهد شود.

انتظار می رود که اچ تی سی وان رمیکس از لحاظ سخت افزاری با One mini 2 یکسان باشد. تنها تفاوت آن ها پشتیبانی شبکه Verizon 4G XLTE است. این تلفن هوشمند میان رده، یک نمایشگر 4.5 اینچ با رزولوشن 720 و 1280پیکسل، اسنپدراگون 400 چهار هسته ای با حداکثر  کلاک 1.2 گیگاهرتز و یک دوربین 13 مگاپیکسل خواهد داشت . همه ی این ها باید در یک بدنه فلزی اعلاء قرار گیرد.

در مجموع،  اچ تی سی وان رمیکس می تواند انتخاب مناسبی باشد برای افرادی که به گوشی هوشمند آندرویدی و خوش ظاهر نیاز دارند. البته این که آیا قیمت آن در سطح معقول و مناسبی خواهد بود یا نه، هنوز معلوم نیست.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال