گوشی Constellation؛ رده‌بالایی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت

شرکت Vertu بالاخره از گوشی هوشمند فوق‌العاده لوکس خود رونمایی کرد. این گوشی جدیدترین نسخه از برند Constellation  است. اگرچه شاید عجیب به نظر برسد اما این گوشی لوکس دارای مشخصه‌های واقعا رده بالایی است و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند (وجود دومین سیم‌کارت، اولین باری است که در گوشی‌های این شرکت به چشم می‌خورد). […]

شرکت Vertu بالاخره از گوشی هوشمند فوق‌العاده لوکس خود رونمایی کرد. این گوشی جدیدترین نسخه از برند Constellation  است. اگرچه شاید عجیب به نظر برسد اما این گوشی لوکس دارای مشخصه‌های واقعا رده بالایی است و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند (وجود دومین سیم‌کارت، اولین باری است که در گوشی‌های این شرکت به چشم می‌خورد).

گوشی Vertu Consellation جدید صفحه نمایش لمسی با کیفیت QHD AMOLED و اندازه 5.5 اینچی دارد، از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.55um، ضبط ویدیوئی 4K، پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام، رم 4 گیگابایتی، حافظه قابل ارتقا داخلی با ظرفیت 128 گیگابایتی، NFC، یک پورت USB از نوع C و برخورداری از باتری 3,220 mAh  با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم، اشاره کرد. متأسفانه در این گوشی از اندروید 6.0.1 مارشمالو استفاده شده است و هیچ اشاره‌ای به ارتقا آن به نسخه Nougat نشده است. بنابراین زیاد به این ویژگی دلخوش نکنید. اگرچه خریداران محصولات Vertu شاید نتوانند به این نکات بی‌توجه باشند.

شرکت Vertu اعلام کرده است که صفحه نمایش گوشی جدید Constellatio به وسیله یک یاقوت نسل ششمی با عیار 140 محافظت می‌شود تا از هرگونه خش و ضربه‌ای در امان باشد. اسپیکرهای استریو در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده‌اند و به دلیل پردازش صوت فراگیر مجازی Dolby Digital Plus عملکرد آکوستیک فوق‌العادهای در این گوشی می‌بینیم. این گوشی در انگلستان از یک آلومینیوم آنودایز شده و چرم حاصل از یک دباغی در ایتالیا درست ‌خواهد شد.

سرویس پشتیبانی 24 ساعته شرکت Vertu درمورد گوشی جدید نیز آماده ارائه خدمات  است و کاربران می توانند از این سرویس با استفاده از دکمه inset ruby که در لبه کناری گوشی تعبیه شده است، استفاده نمایند. این گوشی جدید همچنین از iPass که بزرگترین شبکه وای‌فای دنیا است پشتیبانی می‌کند.

Vertu Constellation  جدید از اواسط فوریه در ویترین فروشگاه‌‌های لوکس قرار می‌گیرد.  شرکت Vertu قیمت این گوشی را هنوز اعلام نکرده است. با این حال این یک گوشی لوکس از شرکت Vertu است و نباید کمتر از یک قیمت 4 رقمی برای آن انتظار داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال