عرضه‌ی نسخه‌ی دوسیمکارته سامسونگ گلکسی اس 6 در روسیه و فیلیپین

جدیدترین پرچمدار کمپانی سامسونگ، گلکسی اس 6، در اواخر فروردین ماه به صورت رسمی عرضه می‌شود اما این شرکت کره‌ای برای بعضی مناطق ممکن است نسخه‌ی دو سیم کارته از پرچمدار خود را نیز معرفی کند. تصاویر لو رفته از سایت روسیه‌ای hi-tech.mail.ru قیمت نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی اس 6 را 900 دلار اعلام کرده است. این قیمت برای رنگ طلایی و 64 گیگابایتی گوشی می‌باشد در حالی‌ که هنوز مشخص نیست که Galaxy S6 Duos در چه رنگ‌هایی منتشر خواهد شد.

جدیدترین پرچمدار کمپانی سامسونگ، گلکسی اس 6، در اواخر فروردین ماه به صورت رسمی عرضه می‌شود اما این شرکت کره‌ای برای بعضی مناطق ممکن است نسخه‌ی دو سیم کارته از پرچمدار خود را نیز معرفی کند. تصاویر لو رفته از سایت روسیه‌ای hi-tech.mail.ru قیمت نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی اس 6 را 900 دلار اعلام کرده است. این قیمت برای رنگ طلایی و 64 گیگابایتی گوشی می‌باشد در حالی‌ که هنوز مشخص نیست که Galaxy S6 Duos در چه رنگ‌هایی منتشر خواهد شد.

طبعیتا از نظر سخت افزاری، نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی اس 6 فرق زیادی با نسخه‌ی تک سیم کارته نخواهد داشت. در نتیجه چیپست  Exynos 7 به همراه پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و صفحه نمایش QHD دور از انتظار نیست. باتری با ظرفیت 2550 میلی آمپری به همراه رم سه گیگابایتی دقیقا همانند نسخه‌ی عادی گوشی، S6 Duos را همراهی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین وجود سنسور اثر انگشت و شارژر بی‌سیم ما را متعجب نخواهد کرد.

نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی پرچمدار سامسونگ در روسیه و مناطقی از آسیا که طرفدار این نوع نسخه‌ها هستند عرضه می‌شوند و بعید است که شاهد معرفی این گوشی در ایالات متحده باشیم.

Galaxy S6 Duos به همراه دو سیم کارت در روسیه و فیلیپین دیده شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال