ویدئو : اجرای ویندوز 10 بر روی تلفن اندرویدی Xiaomi Mi 4

همانطور که می‌دانید در حال نزدیک شدن به زمان معرفی ویندوز 10 هستیم و اطلاعات بسیار زیادی در مورد جدیدترین نسل از این سیستم‌عامل در حال منتشر شدن هستند که همگی نشان از بزرگی و پیشرفته بودن ویندوز 10 دارند. حال ویدئویی از این موضوع منتشر شده که البته رسمی نیست اما شاهد اجرا شدن […]

همانطور که می‌دانید در حال نزدیک شدن به زمان معرفی ویندوز 10 هستیم و اطلاعات بسیار زیادی در مورد جدیدترین نسل از این سیستم‌عامل در حال منتشر شدن هستند که همگی نشان از بزرگی و پیشرفته بودن ویندوز 10 دارند. حال ویدئویی از این موضوع منتشر شده که البته رسمی نیست اما شاهد اجرا شدن ویندوز 10 بر روی یکی از گوشی‌های هوشمند شیائومی هستیم.

پیشتر، مایکروسافت و شیائومی در خبری اعلام کرده بودند که قصد دارند تا به کمک تعدادی از دارندگان گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 4، سیستم‌عامل تلفن اندرویدی آنها را حذف کرده و ویندوز 10 را بر روی آن نصب نمایند. در این ویدئوی قرار گرفته که به زبان چینی می‌باشد نیز این موضوع و اجرای سیستم‌عامل ویندوز 10 بر روی Mi 4 را مشاهده خواهید نمود که بخش‌هایی از آفیس و فروشگاه ویندوز، در آن نمایش داده می‌شوند.

هنوز هیچ کدام از این دو شرکت، خبری در مورد نتیجه‌ی نهایی کار خود اعلام نکرده‌اند اما شکی نیست که اگر این موضوع عملی شود، می‌توانیم شاهد تعویض سیستم‌عامل گوشی‌های اندرویدی دیگر نیز باشیم. جالب است بدانید که چند روز پیش نیز تصاویری از این گوشی‌هوشمند که ویندوز 10 بر روی آن قرار گرفته، منتشر شده بود.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده نمایید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/CtPNf[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال