ببینید: نسخه جدید رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ در گلکسی نوت 7

در بین منابع خبری دنیای فناوری این فرضیه شکل گرفته است که سامسونگ قصد دارد نسخه‎ی فعلی رابط کاربری تاچ‎ویز خود را با رابط کاربری جایگزین کند که از آن در گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ رونمایی خواهد کرد. وب‎سایت HDBlog.it طی ویدئویی این نسخه‎ی جدید رابط‎ کاربری‎ تاچ‌ویز را به نمایش گذاشته است و […]

در بین منابع خبری دنیای فناوری این فرضیه شکل گرفته است که سامسونگ قصد دارد نسخه‎ی فعلی رابط کاربری تاچ‎ویز خود را با رابط کاربری جایگزین کند که از آن در گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ رونمایی خواهد کرد. وب‎سایت HDBlog.it طی ویدئویی این نسخه‎ی جدید رابط‎ کاربری‎ تاچ‌ویز را به نمایش گذاشته است و البته باید اشاره کرد زبان آن ایتالیایی است. با این ‎وجود، اگر بدون توجه به زبان ویدئو به محتوای آن دقت کنید، متوجه می‎شوید که نسخه‎ی جدید این رابط کاربری به نسبت آخرین رابط‎های کاربری تاچ‎ویز تمیزتر است.

شما هم‎چنین ممکن است متوجه شده باشید که رنگ‎ها در این رابط کاربری جدید بیشتر تحت کنترل هستند. این ویدئو به ما نحوه‎ی قرار دادن ویجت‎ها روی صفحه‎ی نمایش، انتخاب از بین یک تعداد تم متفاوت و نحوه‎ی گزینش کاغذدیواری‎های مختلف را نشان می‎دهد. اپلیکیشن‎های متفاوت مرکزی نیز با تغییرات گوناگون نشان داده می‎شوند. APKهای جدید برای این تجربه‎ی کاربری به اسم Grace را می‎توان در لینک زیر بعد از این‎که توسط توسعه‎دهندگان XDA منتشر شدند، پیدا کرد. در بین آن‎ها APKهایی برای اپلیکیشن‎های SNote، SBrowser، ویدئو پلیر، لانچر و موارد متعدد دیگر قرار دارد. برای استفاده از آن‎ها، شما باید دسترسی به روت را داشته باشید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/r9cbU[/aparat]

سال‎ها است سامسونگ به واسطه‎ی رابط کاربری تاچ‎ویز خود مورد انتقاد بوده است. شکایت‎های اولیه در رابطه با تاچ‎ویز در مورد آیکون‎هایی با ظاهر بسیار کارتونی بوده و به همراه آن نیز گله‎هایی از رنگ‎های اشباع شده به چشم می‎خورده که در این رابط کاربری به کار گرفته شده‎اند. بسیاری از افراد امیدوار به کسب یک حس آرام‎تر بوده‎اند. با نگاه به ظاهر رابط کاربری جدید، به نظر می‎رسد که به تعدادی از این مسائل رسیدگی شده است. و در پایان نیز خبر خوش برای افرادی که گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ را دارند این است که این رابط کاربری جدید ممکن است در آینده برای این دو مدل در قالب یک آپدیت ارائه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال