گوشی‌های هوشمند vivo X7 و X7 Plus رونمایی شدند

پیش از این در لابه‌لای اخبار حوزه موبایل اعلام شده بود که شرکت Vivo در تاریخ 10 تیر از گوشی Vivo X7 خود رونمایی خواهد کرد و حالا این شرکت به صورت رسمی گوشی‎های هوشمند vivo X7 و X7 Plus خود را که بسیار در رابطه با آن‎ها تبلیغ شده بود را معرفی کرد. این دو […]

پیش از این در لابه‌لای اخبار حوزه موبایل اعلام شده بود که شرکت Vivo در تاریخ 10 تیر از گوشی Vivo X7 خود رونمایی خواهد کرد و حالا این شرکت به صورت رسمی گوشی‎های هوشمند vivo X7 و X7 Plus خود را که بسیار در رابطه با آن‎ها تبلیغ شده بود را معرفی کرد. این دو مدل مشخصات فنی بسیار مشابهی دارند، ولی تفاوت‎های بارزی نیز بین آن‎ها به چشم می‎‎خورد.

از سخت‎افزار شروع می‎کنیم، هر دو مدل X7 این شرکت از چیپست اسنپ‎دراگون 625 استفاده می‎کنند، 4 گیگابایت به همراه حافظه‎ی داخلی 64 گیگابایتی نیز دیده می‎شود. مدل کوچکتر Vivo X7 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی است در حالی‎که مدل پلاس در بین این دو با داشتن یک صفحه‎ی نمایش 5.7 اینچی یک فبلت به شمار می‎رود. نوع پنل استفاده شده در نمایشگرهای این دو گوشی از نوع Super AMOLED با رزولوشن فول‎ اچ‎دی است.

گوشی vivo X7-

سایر شباهت‎های این دو گوشی عبارتند از دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با لنزهایی که زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم آن‎ها f/2.0 است. ولی دوربین پشتی این دو گوشی متفاوت است، مدل X7 یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.2 دارد در حالی‎که مدل پلاس از سنسور 16 مگاپیکسلی IMX298 سونی استفاده می‎کند. دوربین هر دو گوشی دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی و یک فلش ال‎ای‎دی است.

در رابطه با قابلیت‎های ارتباطی پشتیبانی از شبکه‎ی Cat.7 LTE، Wi-Fi ac، بلوتوث 4.1 به همراه یک دریافت‎کننده‎ی جی‎پی‎اس دیده می‎شود. دستگاه‎های X7 و X7 Plus دو سیم‎کارته نیز هستند. یک حسگر اثرانگشت در دکمه‎ی home نیز قرار داده شده است. نکته‎ی ولی مایوس کننده استفاده از اندروید آب‎نبات‎چوبی 5.1 است که در حال حاضر کمی از تاریخ گذشته به شمار می‎رود. بدون شک رابط کاربری Funtouch در نسخه‎ی 2.5.1 خود نیز لحاظ شده است.

گوشی vivo X7 Plus

ابعاد گوشی vivo X7 برابر با 147.3 در 71.8 در 7.2 میلی‎متر است و وزنی برابر با 151 گرم دارد. مدل پلاس هما‎ن‎طور که می‎توان حدس زد بزرگ‎تر است ولی ابعاد آن هنوز مشخص نیست. در رابطه با باتری نیز باید اشاره کرد که شرکت vivo تصمیم گرفته که باتری X7 را با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر لحاظ کند در حالی‎که مدل پلاس از یک سلول 4000 میلی‎آمپری استفاده خواهد کرد.

گوشی vivo X7 از تاریخ 17 تیر در بازار چین به قیمت 375 دلار موجود خواهد بود و 8 روز‎ بعد‎تر مدل پلاس روانه‎ی بازار خواهد شد که قیمت آن همان زمان اعلام می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال