Warner Bros از تمامی مشکلات بازی بتمن: شوالیه تاریکی مطلع بوده است

اگر خبر‌های دنیای گیم را پیگیری کرده باشید مطمئنا از مشکلات متعدد بازی Batman: Arkham Knight بر روی کامپیوتر‌های شخصی مطلع شده‌اید. بر اساس جدیدترین گزارش‌های وبسایت Kotaku کمپانی Warner از تمامی مشکلات بازی آگاهی داشته اما عجله‌ی آن‌ها برای منتشر کردن این بازی برای نسخه‌ی کنسول باعث شده تا مشکلات این بازی را بر […]

اگر خبر‌های دنیای گیم را پیگیری کرده باشید مطمئنا از مشکلات متعدد بازی Batman: Arkham Knight بر روی کامپیوتر‌های شخصی مطلع شده‌اید. بر اساس جدیدترین گزارش‌های وبسایت Kotaku کمپانی Warner از تمامی مشکلات بازی آگاهی داشته اما عجله‌ی آن‌ها برای منتشر کردن این بازی برای نسخه‌ی کنسول باعث شده تا مشکلات این بازی را بر روی کامپیوتر‌های شخصی نادیده بگیرند.

به گفته‌ی یکی از منابع داخلی کمپانی WB، این کمپانی از یک سال پیش تاکنون از مشکلات بازی آگاهی داشته اما توجهی به آن‌ها نکرده و اصلا دنبال راه حلی برای برطرف نمودن این مشکلات نبوده است. حتی دیگر منابع نزدیک به WB نیز از این مشکلات آگاهی داشتند اما تلاشی را برای رفع آن‌ها نکرده‌اند. شاید بتوان گفت که WB تنها سعی در عرضه‌ی بازی در مدت زمان مشخص شده بوده و همین که توانسته‌اند بازی را تحویل دهند برای آن‌ها کافی بوده است.

این در حالیست که نسخه‌ی کنسولی بازی نیز دچار مشکلاتی بوده اما استودیوی Rocksteady مشکلات این بازی را بر روی کنسول نسل هشتم نیز برطرف کرده است. به گفته‌ی این استودیو، اوایل ساختن بازی برای یک کنسول نسل هشتمی کار دشوار به نظر می‌رسیده به همین خاطر این بازی از سال 2014 به سال 2015 تاخیر خورد. علت اصلی تاخیر خوردن بازی را می‌توان به مشکلات متعدد بر روی نسخه‌ی کنسولی بازی دانست. بر اساس گزارشات جدید، حدود 90 درصد از اعضای استودیو در حال کار بر روی نسخه‌ی کنسولی بازی بوده‌اند و تنها 10 درصد وظیفه‌ی حل مشکلات نسخه‌ی کامپیوتر‌ بازی را داشته‌اند.

از مشکلات اصلی بازی که از سال گذشته نیز بر روی نسخه‌ی PC بازی بوده می‌توان به کاهش محسوس فریم بازی و باگ‌های مختلف در هنگام استفاده از Batmobile ، ماشین مخصوص بتمن، اشاره کرد. حال نکته‌ی جالب‌تر این است که اکثر مشکلات بازی بر روی رزولوشن 720p برطرف شده و استودیوی سازنده‌ی بازی در این یک سال گذشته سعی بر برطرف کردن مشکلات در رزولوشن 720p را داشته است در حالیکه این روز‌ها اکثریت با رزولوشن 1080p بازی می‌کنند.

به هر حال شایعات مختلفی در مورد بازی جدید کمپانی Warner Bros به گوش می‌رسد. آمار فروش بسیار بد این بازی به خاطر مشکلات متعدد شاید باعث شود تا Warnet Bros به همراه Rocksteady هرچه سریع‌تر دنبال راه حلی برای مشکلات این بازی باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال