تاخیر سه هفته‌ای دیگر برای عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Knight

شاید این موضوع را یک شوخی آزار دهنده تصور کنید اما ناشر این بازی، .Warner Bros و سازنده‌ی آن، شرکت Rocksteady با یکدیگر به توافق رسیدند تا عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Knight (بتمن: شوالیه‌ی تاریکی) را بار دیگر به تعویق بیندازند. اواخر سال 2014، زمان برنامه‌ریزی شده برای عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Knight بود که بنا به دلایل […]

شاید این موضوع را یک شوخی آزار دهنده تصور کنید اما ناشر این بازی، .Warner Bros و سازنده‌ی آن، شرکت Rocksteady با یکدیگر به توافق رسیدند تا عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Knight (بتمن: شوالیه‌ی تاریکی) را بار دیگر به تعویق بیندازند.

اواخر سال 2014، زمان برنامه‌ریزی شده برای عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Knight بود که بنا به دلایل زیادی تا 2 ژوئن سال 2015 تاخیر خورد. اما به تازگی و از طریق صفحه‌ی توئیتر رسمی Batman: Arkham Knight، این خبر به صورت رسمی منتشر شد:

“مفتخریم تا تاریخ عرضه‌ی جدید بازی Batman: Arkham Knight را اعلام نماییم. 23 ژوئن سال جاری، زمان عرضه‌ی جهانی و رسمی این بازی خواهد بود.”

نکته‌ی بسیار جالب در این خبر، استفاده از کلمه‌ی “مفتخر” بوده که شاید باعث رنجش بسیاری از طرفداران شود. البته نباید فراموش کنیم که یک عنوان بد، تا همیشه “بد” باقی خواهد ماند، پس باید به استودیوی Rocksteady اعتماد کرده و سه هفته بیشتر منتظر این بازی پرطرفدار باشیم. البته جای خوشحالی است که این بازی همچون بسیاری از عناوین دیگر، برای بار دوم تا چند ماه تاخیر نخورد.

Batman: Arkham Knight در تاریخ 23 ژوئن سال جاری یعنی تا کمتر از 1 ماه دیگر، برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. هنوز خبری از عرضه‌ی این عنوان برای کنسول‌های نسل هفتم نیست و شاید سازندگان هیچ‌وقت این کار را انجام ندهند.

اما نظر شما در مورد تاخیرهای پی‌در‌پی بازی‌های رایانه‌ای چیست؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال