طول عمر باتری ساعت‌های هوشمند اپل با دریافت به‌روزرسانی WatchOS 3.1 بهبود یافته است

اپل با انتشار نسخه‌ی 3.1 سیستم‌عامل ساعت‌های‌هوشمند خود برخی از مشکلات هر دو سری اول و دوم اپل واچ را برطرف و ویژگی‌های جدیدی را نیز به آن اضافه کرد. حال گویا یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اپل واچ هم در این به‌روزرسانی دچار تغییراتی شده که اپل تاکنون در این مورد مطلبی را منتشر نکرده […]

اپل با انتشار نسخه‌ی 3.1 سیستم‌عامل ساعت‌های‌هوشمند خود برخی از مشکلات هر دو سری اول و دوم اپل واچ را برطرف و ویژگی‌های جدیدی را نیز به آن اضافه کرد. حال گویا یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اپل واچ هم در این به‌روزرسانی دچار تغییراتی شده که اپل تاکنون در این مورد مطلبی را منتشر نکرده است.

به گفته‌ی اکثر کاربران اپل واچ، بعد از انتشار این به‌روزرسانی طول عمر باتری ساعت به طور کامل تغییر کرده و به طور محسوسی بهبود یافته است. کاربران گزارش داده‌اند که بعد از این آپدیت، هر دو روز یک‌بار ساعت خود را به شارژ می‌زنند در حالی که قبل از انتشار این آپدیت شارژ کردن ساعت به طور مداوم و هر روز امری ضروری به نظر می‌رسید.

در حالی که بسیاری از کاربران اپل واچ از این موضوع احساس رضایت کرده و حتی برخی از آن‌ها به شدت متعجب شده‌اند، اندکی از کاربران اپل واچ نیز معتقدند که این آپدیت طول عمر باتری ساعت را بدتر کرده است. خوشبختانه تعداد این افراد زیاد نیست و اکثر کاربران از طول عمر باتری ساعت‌ اپل راضی به نظر می‌رسند.

درهرصورت اگر شما هم اپل واچ ساکنان کوپرتینو را خریداری و این به‌روزرسانی را بر روی ساعت خود نصب کرده‌اید احتمالا متوجه تغییراتی در طول عمر باتری شده‌اید. شاید هم حالا طول عمر باتری اپل واچ شما را ترغیب به خرید این ساعت کند. درهرحال اپل در مورد این موضوع مطلبی را بیان نکرده و شاید طی روزهای آینده در این مورد بیانیه‌ای اعلام کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال