کاربران ایکس تاکنون ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده‌اند

طبق اعلام مدیرعامل ایکس کاربران شبکه اجتماعی حدود ۲۰ میلیون دلار درآمدزایی داشتند که از طرف این پلتفرم به آنها پرداخت شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یاکارینو به عنوان مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس در پست اخیر خود اعلام کرد تولید کنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی توانستند تاکنون ۲۰ میلیون […]

طبق اعلام مدیرعامل ایکس کاربران شبکه اجتماعی حدود ۲۰ میلیون دلار درآمدزایی داشتند که از طرف این پلتفرم به آنها پرداخت شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یاکارینو به عنوان مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس در پست اخیر خود اعلام کرد تولید کنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی توانستند تاکنون ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند. دستمزد به کاربران این پلتفرم از تابستان امسال آغاز شده بود.

این طرح که مبتنی بر تبلیغات محسوب می‌شود در ریپلای‌های هر پست نمایش داده شده و طبق قوانین بخشی از این درآمد نصیب کاربر خواهد شد. البته تنها کاربرانی می‌توانند از این درآمد بهره‌مند شوند که عضو اشتراک ایکس پریمیوم یا همان توییتر بلو سابق باشند.

همچنین یکی دیگر از شرایط دریافت این درآمد داشتن بیشتر از ۵۰۰ فالوور بوده و علاوه بر آن این کاربران باید در سه ماه حدود ۵ میلیون بازدید برای پست‌های خود به ثبت برسانند. در اولین دور مربوط به درآمدزایی حدود ۵ میلیون دلار به کاربران پرداخت شده بود. از آن زمان تاکنون حدود ۲۰ میلیون دلار پرداخت شده که نشان می‌دهد طرح درآمدزایی با مشارکت تعداد بیشتری از کاربران ایکس انجام می‌شود. بدین ترتیب طرح درآمدزایی باعث شده است تا بسیاری از تولید کنندگان محتوا سعی کنند کاربران خود را به نوشتن کامنت و داشتن ری اکشن نسبت به پست‌ها تشویق کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال