شیائومی تلویزیون هوشمند 4K و 60 اینچی Mi TV 3 را معرفی کرد

به تازگی شرکت چینی شیائومی، تلویزیونی 60 اینچی و 4K را با نام Mi TV 3 برای کاربران کشور چین معرفی کرده که از دو بخش اصلی تشکیل شده؛ خود تلویزیون و یک اسپیکر جداگانه که مسئول انجام تمام کارهاست. در اکثر تلویزیون‌هایی که می‌توانیم در بازار ببینیم، بُرد اصلی داخل خود تلویزیون قرار می‌گیرد. […]

به تازگی شرکت چینی شیائومی، تلویزیونی 60 اینچی و 4K را با نام Mi TV 3 برای کاربران کشور چین معرفی کرده که از دو بخش اصلی تشکیل شده؛ خود تلویزیون و یک اسپیکر جداگانه که مسئول انجام تمام کارهاست.

در اکثر تلویزیون‌هایی که می‌توانیم در بازار ببینیم، بُرد اصلی داخل خود تلویزیون قرار می‌گیرد. اما این‌بار شیائومی سعی کرده کاری متفاوت انجام داده و تمامی اجزای مورد نیاز تلویزیون را درون یک اسپیکر قرار دهد. در واقع چیزی که تصویر آن در ابتدا قرار گرفته، تنها یک نمایشگر است. خود تلویزیون (یا بهتر است بگوییم نمایشگر) به وسیله‌ی یک سیم به اسپیکر متصل می‌شود و تمامی دستگاه‌های دیگر نیز به خود اسپیکر متصل می‌شوند و هیچ ارتباطی با تلویزیون نخواهند داشت.

2015-10-19-image-8

این کار شیائومی، این امکان را به وجود می‌آورد که ما با تلویزیونی باریک‌تر (11.9 میلی‌متر در باریک‌ترین بخش و 36.7 میلی‌متر در ضخیم‌ترین بخش) از همیشه مواجه باشیم. همچنین با متصل نبودن هیچ چیز به نمایشگر، زیبایی دستگاه بیشتر از هر زمانی به چشم می‌خورد و حتی اگر مشکلی برای تلویزیون به وجود بیاید، هزینه‌ی کمتری را برای تعمیر آن باید بپردازید.

Xiaomi announces 60-inch 4K Mi TV 3 2

اسپیکر این تلویزیون که تصویر آن در بالا قرار گرفته، به انواع پورت‌های USB 3.0 و USB 2.0، سه ورودی HDMI (که البته هنوز نسخه‌ی آن مشخص نیست)، AV in، RF و ورودی VGA برای اتصال دستگاه‌های مختلف مجهز شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. همچنین رابط کاربری این دستگاه برای بسیاری از کاربران آشنا خواهد بود چرا که شیائوی از اندروید 5.1 برای تلویزیون اندرویدی خود استفاده کرده است.

2015-10-19-image-11

در مورد صفحه‌نمایش باید بگوییم که مهندسین شیائومی از پنل 4K و IPS شرکت LG با پشتیبانی از 85 درصد از رنگ‌های NTSC و خاصیت فشرده‌سازی تصویر MEMC برای دستگاه جدید خود استفاده کرده‌اند.

Xiaomi announces 60-inch 4K Mi TV 3 3

قیمتی که سازندگان برای تلویزیون Mi TV 3 در نظر گرفته‌اند، چیزی در حدود 699 یورو (یا 786 دلار) است. موضوعی که توجه بسیاری از افراد را جلب کرده، فروش جداگانه اسپیکر است چرا که به وسیله‌ی این اسپیکر، کاربران قادر هستند هر تلویزیون و یا مانیتوری را به یک تلویزیون اندرویدی هوشمند تبدیل نمایند!

Xiaomi announces 60-inch 4K Mi TV 3 4

قیمتی که برای اسپکیر در نظر گرفته شده نیز 139 یورو است. البته امکان تهیه یک ووفر جداگانه نیز به قیمت 83 یورو برای کاربران وجود دارد تا بتوانند کیفیت صداهای پخش‌شده در فرکانس‌های پایین‌تر را تقویت کنند.

Xiaomi announces 60-inch 4K Mi TV 3 5

و در نهایت، کنترل هوشمند بلوتوثی این دستگاه نیز با پشتیبانی از کنترل صوتی، به قیمت 14 یورو به فروش می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال