شیائومی سرانجام از پهپاد سبک Mi Drone پرده برداشت؛ قابلیت فیلمبرداری 4K

شرکت چینی شیائومی به تولید محصولاتی مقرون به صرفه و از طرفی باکیفیت مشهور است. در واقع بهتر است بدانید که این شرکت دستگاه‌هایی تولید می‌کند که با قیمت کم و البته مشخصات خوب خود می‌توانند به راحتی با رقبای سرسخت بازار رقابت کنند. به همین دلیل است که شیائومی توانسته در این مدت زمان بسیار کوتاه، […]

شرکت چینی شیائومی به تولید محصولاتی مقرون به صرفه و از طرفی باکیفیت مشهور است. در واقع بهتر است بدانید که این شرکت دستگاه‌هایی تولید می‌کند که با قیمت کم و البته مشخصات خوب خود می‌توانند به راحتی با رقبای سرسخت بازار رقابت کنند. به همین دلیل است که شیائومی توانسته در این مدت زمان بسیار کوتاه، توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به سوی خود جلب کرده و از طرفی محبوبیت بسیار زیادی در بین آن‌ها پیدا کند. علاوه بر آن به همین دلیل است که شرکت شیائومی توانسته است 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در چین و کشورهای همسایه به فروش برساند. این شرکت هفته گذشته اولین پهباد خود را در طی تستی پروازی آزمایش کرد. امروز این شرکت به صورت رسمی از این پهباد جدید با نام Mi Drone رونمایی به عمل آورد. این پهباد مقرون به صرفه قادر است با دقت 4K به فیلم‌برداری بپردازد.

شیائومی قرار است Mi Drone را در دو مدل به بازارهای فروش عرضه نماید. نسخه اول قادر به فیلم‌برداری با دقت 1080p بوده و 380 دلار قیمت خواهد داشت. ثبت‌نام به منظور پیش‌خرید این نسخه از فردا و البته از طریق برنامه خانگی این شرکت با نام Mi Home انجام خواهد شد.

پهباد Mi Drone شیائومی به طور پیش‌فرض دارای یک کنترلر بی‌سیم نیز بوده که از یک گوشی هوشمند سری Mi شیائومی به منظور منظره‌یابی استفاده خواهد کرد. میزان ظرفیت باتری این پهباد برابر با 5,100 میلی‌آمپر ساعت بوده و به سادگی می‌توان آن را از دستگاه جدا کرده و تعویض نمود.

پهباد چهار پره‌ای شیائومی شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های تولید شده توسط دیگر شرکت‌ها دارد. البته شرکت چینی مدعی است که در این پهباد، دوربین تعبیه شده قابلیت چرخش یا جدا شدن داشته و طراحی آن ماژولار است و به همین دلیل می‌بایست آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کرد.

نسخه دیگر این پهباد 460 دلار قیمت داشته و اساسا شباهت بسیار زیادی به نسخه اول دارد. با این تفاوت که می‌توانید با استفاده از آن با دقت 4K به فیلم‌برداری بپردازید. نسخه 4K این پهباد قرار است در پایان ماه جولای به منظور آزمایش نسخه بتای بخش نرم‌افزاری آن در دسترس قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال