شیائومی گوشی هوشمند Mi 4s را معرفی کرد؛ عرضه در کشور چین

شرکت چینی‌تبار شیائومی رونمایی از آخرین‌ پرچم‌دار خود یعنی Mi 5 را در دستور کار دارد و حال ظاهرا پیش از این رونمایی، از گوشی‌هوشمند Mi 4s پرده برداشته است. این گوشی جدید که از طراحی باریک و چشمگیری برخوردار است، ظاهرا جانشین گوشی سال‌خورده Mi 4i بوده که البته علی رغم طراحی بسیار خوب […]

شرکت چینی‌تبار شیائومی رونمایی از آخرین‌ پرچم‌دار خود یعنی Mi 5 را در دستور کار دارد و حال ظاهرا پیش از این رونمایی، از گوشی‌هوشمند Mi 4s پرده برداشته است.

این گوشی جدید که از طراحی باریک و چشمگیری برخوردار است، ظاهرا جانشین گوشی سال‌خورده Mi 4i بوده که البته علی رغم طراحی بسیار خوب خود، مشخصات سخت‌افزاری چندان چشمگیری ندارد. می‌توان گفت Mi 4s جایی بین گوشی Mi 4 و پرچم‌دار جدیدالورود Mi 5 قرار خواهد گرفت.

144142v1wcrcv8mcx5t1ve.jpeg.thumb

Mi 4s دارای لبه‌هایی از جنس شیشه بوده که در میان آن‌ها قاب فلزی قرار گرفته است. در قسمت جلوی گوشی یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل قرار گرفته که ابعاد گوشی را در اندازه منطقی 139.26 در 70.76 در 7.8 میلی‌متر و وزن آن را چیزی در حدود 133 گرم حفظ می‌کند.

در داخال قاب این گوشی، یک چیپست جدید اسنپ‌دراگون 808 کواکلم به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. قاب پشتی دستگاه میزبان یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز به PDAF و دو فلاش ال‌دی به همراه یک سنسور اثرانگشت است.

144155s115nznehdeca5c5.jpeg.thumb

در بخش تجهیزات ارتباطی، محصول جدید شیائومی از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی 4G+ با VoLTE پشتیبانی کرده و دارای پورت یواس‌بی نو C است. همچنین Mi 4s پلتفرم محبوب اندروید را در قالب رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 7 اجرا کرده و دارای یک باتری 3260 میلی‌آمپرساعتی است که از نسخه 2 فناوری شارژسریع کوالکام پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است نسخه 64 گیگابایتی این گوشی دارای قیمتی 260 دلاری بوده و در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال