Mi Router HD توسط شیائومی معرفی شد

در کنار محصولاتی که شیائومی در رویداد CES از آن‌ها رونمایی کرد، این شرکت چینی از روتر جدیدی موسوم به Mi Router HD پرده برداشت. روتر جدید شرکت شیائومی روتری است با سرعت 2600 مگابیت در ثانیه و به قابلیت 4 در 4  MU-MIMO مجهز گردیده است. در این روتر چهار عدد آنتن PCB قرار گرفته و […]

در کنار محصولاتی که شیائومی در رویداد CES از آن‌ها رونمایی کرد، این شرکت چینی از روتر جدیدی موسوم به Mi Router HD پرده برداشت. روتر جدید شرکت شیائومی روتری است با سرعت 2600 مگابیت در ثانیه و به قابلیت 4 در 4  MU-MIMO مجهز گردیده است.

در این روتر چهار عدد آنتن PCB قرار گرفته و پردازنده‌ی شبکه‌ی IPQ8064 کوالکام در درون آن گنجانده شده است. در کنار این موارد، شیائومی دو گزینه‌ی 1 ترابایتی یا 8 ترابایتی را برای کاربران قرار داده که می‌توان برای پشتیبانی از فایل‌ها و برنامه‌‌ی از آن استفاده کرد. تمامی این موارد توسط یک بدنه‌ی تمام آلومینیومی پوشیده‌ شده‌اند.

روتر جدید شرکت شائومی قرار است طی دو ماه آینده توسط این شرکت در چین عرضه شود. قیمت نسخه‌ی 1 ترابایتی آن 200 دلار و نسخه‌ی 5 ترابایتی آن 500 دلار در نظر گرفته شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال