بنیان‌گذار شیائومی از علت ضد آب نبودن گوشی‌های خود می‌گوید

71 درصد از مساحت کره‌ی زمین را آب تشکیل داده است و با این وجود، گوشی‌های‌هوشمند ضد‌آب آن‌طور که باید و شاید در میان ویترین‌ها دیده نمی‌شوند. شاید گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 7 و اس 7 اج به همراه گلکسی اس 5 سامسونگ جز گوشی‌های برتر ضد‌آب به شمار روند و برای مدت زمان کوتاهی […]

71 درصد از مساحت کره‌ی زمین را آب تشکیل داده است و با این وجود، گوشی‌های‌هوشمند ضد‌آب آن‌طور که باید و شاید در میان ویترین‌ها دیده نمی‌شوند. شاید گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 7 و اس 7 اج به همراه گلکسی اس 5 سامسونگ جز گوشی‌های برتر ضد‌آب به شمار روند و برای مدت زمان کوتاهی هم که شده بتوانند در زیر آب جان سالم به در ببرند؛ اما هنوز هم این تکنولوژی می‌تواند بهتر از چیزی که امروزه است، شود. حتی سونی با سری Z، گوشی‌های ضدآب بسیار خوبی روانه بازار کرد؛ اما این شرکت هم در سری جدید پرچم‌داران خود، سری X، این قابلیت را به طور کامل حذف کرد. شرکت‌های معتبر دیگر نظیر اچ‌تی‌سی و موتورولا تاکنون گوشی ضد‌آبی تولید نکرده و آن‌ها تنها قول محافظت از گوشی شما را در برابر چند قطره باران داده‌اند.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که تاکنون هیچ‌گونه گوشی ضد‌آبی تولید نکرده، شرکت چینی شیائومی است. بنیان‌گذار این شرکت،  Lin Jun، در جواب به کاربران خود مبنی بر ضد‌آب نبودن گوشی‌های این شرکت چنین گفته است که در صورتی که گوشی‌‌ ضدآب باشد، تنها با یک صدمه‌ی کوچک این قابلیت باارزش از آن گوشی حذف می‌شود. از طرفی دیگر با اضافه کردن چنین ویژگی‌ به گوشی‌های‌هوشمند این شرکت، قیمت این گوشی‌ها حدودا تا 30 درصد افزایش خواهد یافت و مشتریان این شرکت‌ هم که بیشتر به دنبال گوشی ارزان‌قیمت هستند، شاید تمایل زیادی به خرید چنین گوشی نداشته باشند. به‌هر‌حال ظاهراً تا زمانی که هزینه‌های ساخت یک گوشی‌هوشمند ضد‌آب، پایین‌تر نیاید فعلا کاربران شیائومی باید دور از بارش باران قرار گرفته و به طور کامل از گوشی خود محافظت کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال