به زودی شیائومی وارد بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا می‌شود

بسیاری از کاربران آمریکایی خیلی وقت است منتظر استفاده از محصولات شرکت شیائومی هستند، ولی آیا این آرزو به حقیقت می‎پیوندد؟ چندین سال است صحبت‎هایی شنیده می‎شود که این برند معروف چینی قرار است فروشگاهی در ایالات‎متحده داشته باشد. هر زمان که شایعه‎ای در این زمینه مطرح می‎شود، شرکت شیائومی آن را رد می‎کند و […]

بسیاری از کاربران آمریکایی خیلی وقت است منتظر استفاده از محصولات شرکت شیائومی هستند، ولی آیا این آرزو به حقیقت می‎پیوندد؟ چندین سال است صحبت‎هایی شنیده می‎شود که این برند معروف چینی قرار است فروشگاهی در ایالات‎متحده داشته باشد. هر زمان که شایعه‎ای در این زمینه مطرح می‎شود، شرکت شیائومی آن را رد می‎کند و اظهار می‎دارد برنامه‎ای در حال حاضر برای ارائه‎ی محصولات خود در این کشور ندارد. این شرکت البته اضافه می‎کند که ورود به بازار این کشور چیزی است که در نهایت در آینده رخ خواهد داد.

حالا اخبار جدیدی طبق مصاحبه‎ی معاون رئیس شرکت شیائومی یعنی آقای هوگو بارا با وب‎سایت Bloomberg شنیده می‎شود. او که قبلا در شرکت گوگل فعالیت داشته، پذیرفته است که شرکت شیائومی دیگر نمی‎تواند از عهده‎ی دور بودن از بازار آمریکا برآید، امری که به گفته‎ی او به طور کلی برای برندهای محصولات الکترونیکی مخصوص مصرف‎کننده ، و به خصوص برای شیائومی، “بسیار مهم” است. در این مصاحبه، بارا گفته است که شیائومی توجه خود را به بازار ایالات‎متحده معطوف کرده است و به دنبال ورود به این کشور، شیائومی از رسانه‎ی اجتماعی به منظور تبلیغ گوشی‎های همراه و سایر محصولات خود استفاده خواهد کرد. ما حتی ممکن است شاهد این باشیم که شیائومی از تکنیک فروش flash (نوعی تکنیک فروش که در آن یک محصول به مدت محدود و با تخفیف ویژه تبلیغ می‎شود) استفاده کند که به این شرکت کمک کرده که میلیون‎ها گوشی در کشورهای چین و هند بفروشد. این شرکت در حال حاضر یک تعداد محدود پاور بانک، دست‎بند‎های Mi Band و هدفون‎های Mi را برای مصرف‎کنندگان آمریکایی در وب‎سایت Mi.com خود ارائه می‎دهد. بارا در طول این مصاحبه اعلام کرد که شرکت شیائومی محصول جدیدی را در مهرماه وارد بازار آمریکا خواهد کرد، گرچه به نوع این محصول اشاره‎ای نکرد.

شیائومی، که در بازار گوشی‎های هوشمند چین دو سال قبل پیشتازی می‎کرد، به لطف عملکرد چشمگیری شرکت هوآوی مقام خود را از دست داده است. در سه ماهه‎ی قبلی سال، این شرکت در کشور چین مقام چهارم از نظر سهم بازار را در اختیار داشت. علاوه بر این، کل بازار گوشی‎های هوشمند در چین در حال تلاش برای کسب جایگاه بوده‎اند. شیائومی به دنبال راه یافتن به بازار هند موفقیت خوبی به دست آورده است. مدیر عاملان این شرکت به نظر می‎رسند در نهایت اقدامات لازم برای ورود به بازار ایالات‎متحده را انجام دهند، بازاری که بر اساس میزان درآمد بزرگترین بازار گوشی‎های هوشمند محسوب می‎شود. در همین رابطه، شرکت شیائومی در تیرماه توافقی را با شرکت مایکروسافت در رابطه با 1500 پتنت امضا کرد، که دو شرکت در قبال ارائه‎ی یک پتنت، پتنت مشابهی را دریافت کنند. این توافق هم‎چنین به شیائومی اجازه داد که اپلیکیشن‎های اسکایپ و آفیس را بر روی دستگاه‎های خاصی از این شرکت از پیش نصب کند و به نوعی هموار کننده‎ی جاده‎ی ورود این شرکت به بازار آمریکا باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال