شیائومی قصد تاسیس 1000 فروشگاه فیزیکی را دارد

در طول چند سال اخیر شیائومی یکی از محبوب‎ترین تولید‎کنندگان چینی گوشی‎های هوشمند بوده است. این شرکت در سال 2010 بنیان‎گذاری شد و با وجود بسیار نوپا بودن، توانسته ‎است به اولین تولید‎کننده‎ی گوشی‎هوشمند در چین تبدیل شود و به موفقیت‎های بسیاری دست پیدا کند. شیائومی برندی است که محصولات خود را “به صورت آنلاین” […]

در طول چند سال اخیر شیائومی یکی از محبوب‎ترین تولید‎کنندگان چینی گوشی‎های هوشمند بوده است. این شرکت در سال 2010 بنیان‎گذاری شد و با وجود بسیار نوپا بودن، توانسته ‎است به اولین تولید‎کننده‎ی گوشی‎هوشمند در چین تبدیل شود و به موفقیت‎های بسیاری دست پیدا کند. شیائومی برندی است که محصولات خود را “به صورت آنلاین” می‎فروشد و مردم چین به این روند فروش اینترنتی این شرکت عادت کرده‎اند، ولی به نظر می‎رسد که این قضیه در آینده تغییر پیدا کند، امری که افراد بسیار کمی انتظار آن را داشته‎اند.

مدیرعامل شیائومی آقای لی جون، می‎گوید که این شرکت در طول چند سال آینده هزار فروشگاه فیزیکی خواهد ساخت و هرکدام از آن‎ها وسعتی برابر با 250 متر مربع خواهند داشت. انتظار می‎رود که این فروشگاه‎ها نقدینگی اندکی برای شیائومی به همراه آورند، یا حداقل این شرکت طبق تحقیقاتی که انجام داده‎اند، چنین انتظاری را دارد. حالا شاید این سوال شکل گیرد که چرا شیائومی چنین تصمیمی گرفته است؟ خوب، به نظر می‎رسد که آن‎ها تحت تاثیر موفقیت شرکت‎های Vivo و Oppo قرار گرفته‎اند، دو شرکت چینی که به خوبی بر فروش در محیط غیر آنلاین تمرکز کرده‎اند و به لطف آن موفق به بالا رفتن در زنجیره‎ی فروش شده‎اند، در حالی‎که شیائومی دیگر در بین 5 تولیدکننده‎ی برتر گوشی‎هوشمند در دنیا قرار ندارد.

به نظر می‎رسد که این شرکت فرصت عالی برای بازکردن فروشگاه‎های فیزیکی برای خود متصور می‎شود و می‎توان این کار را نظیر شر‎ط‎بندی دانست که برای آن‎ها سود خوبی خواهد داشت. تصور عموم این است که شیائومی قصد باز کردن چنین فروشگاه‎هایی را در قاره‎ی آسیا دارد به نحوی که اکثریت آن‎ها در کشور چین خواهند بود و احتمال این وجود دارد که کشور هند نیز میزبان چنین فروشگاه‎هایی باشد. هنوز بسیاری از مصرف‎کنندگان جهانی منتظر ورود شیائومی به بازار جهانی و آغاز فروش جهانی محصولاتشان هستند، مخصوصا در اروپا و ایالات‎متحده و هنوز مشخص نیست که این کار رخ دهد یا خیر. موانع زیادی در برابر چنین اقدامی وجود دارد و حتی با آن‎که امید همگان بر صورت گرفتن آن است، آماده شدن این شرکت برای چنین تصمیمی طول خواهد کشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال