شیائومی از تلویزیون هوشمند 40 اینچی فول اچ‌دی خود پرده برداشت

این روزها کمپانی شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند با قیمتی پایین، به محبوبیت خاصی بین کاربران در سراسر جهان دست یافته است. این کمپانی در تولید تلویزیون‌های هوشمند خود هم نیز همین استراتژی را در پیش گرفته است. سال گذشته شیائومی از تلویزیون ۴۹ اینچی نام MI TV2 و با وضوح تصویر 4K خود با […]

این روزها کمپانی شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند با قیمتی پایین، به محبوبیت خاصی بین کاربران در سراسر جهان دست یافته است.
این کمپانی در تولید تلویزیون‌های هوشمند خود هم نیز همین استراتژی را در پیش گرفته است. سال گذشته شیائومی از تلویزیون ۴۹ اینچی نام MI TV2 و با وضوح تصویر 4K خود با سیستم عامل اندروید، رونمایی کرد که ۶۴۵ دلار قیمت داشت.
گزارشات حاکی از آن است که حالا این کمپانی تولید نسل دوم تلویزیون‌های MI TV خود را شروع کرده و قرار است با قیمتی بسیار رقابتی، پیش‌فروش آن را در کشور چین آغاز کند.
تلویزیون جدید Mi TV 2 که از فناوری X-GEN شرکت شارپ با صفحه نمایش 40 اینچی به همراه نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی با نسبت کنتراست ۵۰۰۰:۱ بهره می‌برد، وضوح تصویری ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دارد.
حاشیه‌های اطراف نمایشگر دارای ۱۴.۴ میلی‌متر ضخامت است و از سیستم صدای Dolby MS12 بهره می‌برد. این دستگاه می‌تواند فرمت‌های H.265 ده‌بیتی را پشتیبانی کند و همچنین فرمت‌های H.264، MPEG4، FLV، MOV، AVI، MKV، TS، MP4 و سایر فرمت‌‌‌های تصویری را نیز نمایش می‌دهد. این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده کورتکس A9 به‌همراه چیپست چهار هسته‌ای MStar 6A908 و با فرکانس ۱.۴۵ گیگاهرتز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان پردازنده گرافیکی Mali 450MP4، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را نام برد.

xiaomi-smart-tv
این اسمارت تی‌وی مجهز به سیستم عامل MIUI TV مبتنی بر اندروید است. نسخه فعلی این سیستم عامل ۴.۴ اندروید است که به زودی بروزرسانی نسخه ۵ از اندروید را دریافت خواهد کرد.
کمپانی شیائومی تلویزیون Mi TV 2 را روز ۳۱ مارس در فروشگاه آنلاین خود به قیمت ۳۲۲ دلار به فروش خواهد رساند. ظاهرا مثل تمامی محصولات کمپانی محبوب شیائومی، این تلویزیون هم فقط در کشور چین عرضه خواهد شد و این شرکت فعلا برنامه‌ای برای فروش این محصول در سایر کشورها ندارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال