شیائومی عرضه هدست جدید بلوتوث خود را آغاز کرد

شیائومی هدست بلوتوثی جدید خود به نام Mi Sports  را معرفی کرده است. طراحی این هدست کلاسیک است و به راحتی به روی گوش قرار می‌گیرد. دو سمت این هدست توسط یک سیم بهم متصل شده‌اند و این طراحی سبب می‌شود که به راحتی گم نشوند. با اینکه این محصول کمی بزرگ به نظر می‌رسد […]

شیائومی هدست بلوتوثی جدید خود به نام Mi Sports  را معرفی کرده است. طراحی این هدست کلاسیک است و به راحتی به روی گوش قرار می‌گیرد. دو سمت این هدست توسط یک سیم بهم متصل شده‌اند و این طراحی سبب می‌شود که به راحتی گم نشوند.

xiaomi1

با اینکه این محصول کمی بزرگ به نظر می‌رسد اما بسیار سبک است و تنها 17.8 گرم وزن دارد. هدست این باتری 110 میلی آمپری است و با هر بار شارژ می‌توان 7 ساعت با آن کار کرد. با استفاده از 4.1 می‌توان هدست Mi Sport را به اسمارت‌فون‌ها متصل کرد، و البته می‌توان به طور همزمان این هدست را به دو دستگاه متصل کرد.

هدست بلوتوثی Mi Sports شیائومی، دارای گواهی IPx4 است، و این بدین معنی است که در مقابل ترشح آب مقاوم است. همچنین این دستگاه می‌تواند در دماهای منفی 20 درجه تا 70 درجه بالای صفر نیز کار کند؛ بنابراین اگر جایی زندگی می‌کنید که خیلی سرد یا خیلی گرم است با خیال راحت می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه از 11 نوامبر با قیمت 149 یوان چین (22 دلار) عرضه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال