مشخصات دو گوشی Mi 5 و Mi 5 Plus شیائومی قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

اگر پیگیر اخبار حوزه گوشی‌های هوشمند باشید، حتما اطلاع داردی که کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) از روزهای گذشته آغاز شده و هنوز ادامه دارد. در جریان این رویداد بزرگ تقریبا اکثر شرکت‌های بزرگ این حوزه محصولات خود را رونمایی کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال‌جی […]

اگر پیگیر اخبار حوزه گوشی‌های هوشمند باشید، حتما اطلاع داردی که کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) از روزهای گذشته آغاز شده و هنوز ادامه دارد. در جریان این رویداد بزرگ تقریبا اکثر شرکت‌های بزرگ این حوزه محصولات خود را رونمایی کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال‌جی اشاره کرد. شرکت چینی‌تبار شیائومی کنفرانس خبری خود را در این رویداد برای امروز تنظیم کرده و قرار است تا ساعتی دیگر از گوشی‌هوشمند Mi 5 خود رونمایی کند. اما ظاهرا یکی از خرده‌فروشان پیش از رونمایی رسمی، تمامی مشخصات، تصاویر و قیمت این گوشی را به همراه گوشی Mi 5 Plus ‌ند که ازرا فاش کرده است.

بر اساس آنچه به بیرون درز کرده است، گوشی‌هوشمند Mi 5  شیائومی از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2K ( 1440 در 2560(  از نوع IPS برخوردار بوده و قلب آن را یک چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درخواهد آورد. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه ال‌ای‌دی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و قرار است در دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که ظاهرا دیگر خبری از درگاه کارت حافظه نبوده و نمی‌توان حافظه را ارتقا داد. طلایی، سفید و مشکی تنوع رنگی Mi 5 شیائومی را تشکیل خواهند داد.

برادر بزرگ‌تر Mi یعنی Mi 5 Plus تقریبا مشخصات یکسانی با آن دارد با این تفاوت که دارای یک نمایشگر بزرگتر 5.7 اینچی با رزولوشن 2K از نوع IPS بوده، باتری قوی‌تری دارد و تنها در نسخه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گفتنی است قیمت درنظر گرفته شده برای نسخه 16 گیگابایتی Mi 5 چیزی در حدود 500 دلار بوده و نسخه 64 گیگابایتی آن 600 دلار قیمت خواهد داشت که این قیمت برای Mi 5 Plus هم یکسان خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال