تصاویر جدید به همراه مشخصات کامل گوشی شیائومی Mi 5 منتشر شد

به نظر می‌رسد نمی‌توان یک هفته‌ی کامل را بدون گذراندن خبری از گوشی جدید شیائومی سپری کرد. درجدیدترین تصاویر لو رفته از چین، رندر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5 منتشر شده که به وضوح کامل می‌توان نگاهی به ظاهر گوشی انداخت. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی Home گوشی که مکان قرارگیری […]

به نظر می‌رسد نمی‌توان یک هفته‌ی کامل را بدون گذراندن خبری از گوشی جدید شیائومی سپری کرد. درجدیدترین تصاویر لو رفته از چین، رندر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5 منتشر شده که به وضوح کامل می‌توان نگاهی به ظاهر گوشی انداخت. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی Home گوشی که مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت بوده بسیار باریک‌تر شده است.

براساس شایعات منتشر شده، شیائومی سریع‌تر و باریک‌ترین سنسور را در این گوشی به کار خواهد برد. شیائومی Mi 5 شباهت بسیار زیادی به دیگر گوشی‌های این شرکت داشته و در این گوشی شاهد تفاوت خاصی با گوشی‌های قبلی شیائومی نیستیم. جنس بدنه‌ی گوشی فلزی خواهد بود و شیائومی در جلوی گوشی از پنلی با انحنای 2.5D استفاده خواهد کرد در حالیکه گفته می‌شود در قسمت پشتی گوشی شاهد انحنای 3D خواهیم بود. این گوشی‌هوشمند چینی دارای درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز خواهد بود.

یکی از نکات قابل توجه در مورد تصویر لو رفته این است که این تصویر با تصاویر فاش شده‌ی قبلی هیچ شباهتی ندارد. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که یا این شایعه کذب بوده و یا شایعه‌های قبلی منتشر شده همگی نادرست بوده‌اند.

براساس شایعات گذشته و شایعه‌ای که امروز منتشر شد، شیائومی Mi 5 دارای چیپست اسنپ‌دراگون 820 خواهد بود. نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن QHD یا فول‌اچ‌دی، سنسوری 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 13 مگاپیکسلی برای دوربین جلو به همراه باتری با قدرت 3,600 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات فاش شده از این گوشی است. درنهایت می‌توان این انتظار را داشت که شیائومی Mi 5 از اندروید مارشمالو پشتیبانی کند و رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI 7 نیز بر روی آن نصب خواهد بود.

این گوشی در دو نسخه با حافظه‌ی رم متفاوت به فروش خواهد رسید. اگر نسخه‌ی 32 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت رم را انتخاب کنید باید 308 دلار بپردازید و اگر نسخه‌ی 64 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم مورد نظر شما است باید 354 دلار برای خرید آن پرداخت کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال