ببینید: آزمون ایجاد خراش روی بدنه سرامیکی Xiaomi Mi 5 Pro

هنگامی که شیائومی در MWC 2016 از جدیدترین پرچمدار تلفنهای هوشمند خود با نام Xiaomi Mi 5 رونمایی کرد، حرف از یک مدل پرو نیز به میان آورد که تاکنون چیز زیادی درمورد آن نمی دانستیم. اما حالا این شرکت با انتشار یک ویدئو از میزان سختی بدنه ساخته شده با سرامیک سه بعدی این […]

هنگامی که شیائومی در MWC 2016 از جدیدترین پرچمدار تلفنهای هوشمند خود با نام Xiaomi Mi 5 رونمایی کرد، حرف از یک مدل پرو نیز به میان آورد که تاکنون چیز زیادی درمورد آن نمی دانستیم.

اما حالا این شرکت با انتشار یک ویدئو از میزان سختی بدنه ساخته شده با سرامیک سه بعدی این گوشی پرده برداشته و بر امتیازات و برتری های آن نسبت به سایر پرچمداران افزوده است.

در ویدئوی منتشر شده، سعی می شود با ابزاری مانند اره آهن بر، اره معمولی، چاقو، سوهان و حتی دریل رو آن خراش ایجاد شود، اما نتیجه باور نکردنی است!

[aparat]http://www.aparat.com/v/HgCuE[/aparat]

گفتنی است این تلفن هوشمند با داشتن چیپ قدرتمند اسنپدراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسل با لرزشگیر قدرتمند 4 Axis، نمایشگر فول اچ دی 5.15 اینچی و باتری 3000 میلی آمپری یکی از بهترین تلفنهای هوشمند است که با قیمت مناسب اش می تواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید.

xiaomi mi 5

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال