تا کنون بیش از 14 میلیون کاربر برای پیش‌خرید پرچم‌دار شیائومی یعنی Mi 5 ثبت نام کرده‌اند

کنگره جهانی موبایل محلی بود که در آن شاهد معرفی بسیاری از محصولات جدید بودیم. شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی و شیائومی نیز پرچم‌داران جدید خود را معرفی نمودند و جدالی سخت را با یکدیگر آغاز نمودند. ال‌جی با معرفی G5 از پیش‌بینی فروش 10 میلیونی این دستگاه خبر داد و سامسونگ نیز اعلام کرده که تا […]

کنگره جهانی موبایل محلی بود که در آن شاهد معرفی بسیاری از محصولات جدید بودیم. شرکت‌های سامسونگ، ال‌جی و شیائومی نیز پرچم‌داران جدید خود را معرفی نمودند و جدالی سخت را با یکدیگر آغاز نمودند. ال‌جی با معرفی G5 از پیش‌بینی فروش 10 میلیونی این دستگاه خبر داد و سامسونگ نیز اعلام کرده که تا پیش از ماه آوریل، قصد تولید 17.2 میلیون دستگاه از پرچم‌داران خود را دارد. حالا اطلاعات جدیدی در مورد شرکت شیائومی و پرچم‌دار جدید این شرکت منتشر شده که بسیار جالب است.

شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده که پیش از عرضه‌ی رسمی این گوشی، تا کنون بیش از 14 میلیون نفر این گوشی‌هوشمند 300 دلاری و فوق‌العاده را در کمتر از یک هفته پیش‌خرید نموده‌اند که علاوه بر محبوبیت بسیار بالای این دستگاه، رکوردی جدید را برای این شرکت نیز بر جای گذاشته است.

این در حالیست که تنها قرار است نسخه‌های 3GB/32GB و 3GB/64GB این گوشی‌هوشمند وارد بازار گردد و هنوز اطلاعات درستی در مورد زمان عرضه‌ی دیگر نسخه‌های Mi 5 در دست نیست. اما آیا تصور می‌کنید شیائومی با فروش پرچم‌دار جدید خود یعنی Mi 5 می‌تواند جایگاه خویش را بیش از پیش در میان دیگر شرکت‌ها تثبیت نماید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال