تصاویری از گوشی Mi 5C شیائومی به همراه یک گوشی دیگر مجهز به نمایشگر E-ink منتشر شد

به نظر می‎رسد شرکت شیائومی قصد دارد بازار را تنها از گوشی‎های خود اشباع کند. اخیرا شاهد رونمایی از گوشی‎های Xiaomi Mi 5s و Xiaomi Mi 5s Plus بوده‎‎ایم، حالا اخباری به گوش می‎رسد که در اواخر دی‎ماه این شرکت قصد ارائه‎ی گوشی Xiaomi Mi Note 2 را دارد. هم‎چنین صحبت‎هایی در رابطه با گوشی […]

به نظر می‎رسد شرکت شیائومی قصد دارد بازار را تنها از گوشی‎های خود اشباع کند. اخیرا شاهد رونمایی از گوشی‎های Xiaomi Mi 5s و Xiaomi Mi 5s Plus بوده‎‎ایم، حالا اخباری به گوش می‎رسد که در اواخر دی‎ماه این شرکت قصد ارائه‎ی گوشی Xiaomi Mi Note 2 را دارد. هم‎چنین صحبت‎هایی در رابطه با گوشی جدید با اسم رمزی “Meri” شنیده می‎شود. احتمالا این اسم برای گوشی Xiaomi Mi 5c خواهد بود.

این گوشی دارای یک بدنه‎ی تمام فلزی خواهد بود و مشخصات این گوشی به نسبت Mi 5s در سطح پایین‎تری قرار خواهد داشت. از یک نمایشگر 5.5 اینچی با شیشه‎ی 2.5 بعدی استفاده خواهد شد و گوشی مجهز به سیستم روی‎ چیپ شرکت مدیاتک با یک پردازنده‎ی 10 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز خواهد بود. Xiaomi Mi 5c از لانچر اختصاصی این شرکت یعنی MIUI 8.6.9.6 بهره می‎برد که براساس سیستم‎عامل اندروید 6.0 است. لازم به ذکر است سایر قابلیت‎های این گوشی به پشتیبانی از پروتکل VoLTE  و شبکه‎ی 4G LTE بر‎ می‎گردد. قیمت این گوشی باید در حدود 180 تا 230 دلار آمریکا باشد.

شما می‎توانید تصاویری از گوشی Mi 5c شیائومی را در زیر مشاهده کنید. هم‎چنین در بالا می‎توانید تیزری را مشاهده کنید که پشت گوشی دیگری از شیائومی را نشان می‎دهد که هنوز هویت آن مشخص نیست. زیر دوربین پشتی یک نمایشگر عمودی به اسم E-ink قرار گرفته است. تاریخ “2016” در پایین تیز به همراه کلمات “انتظاری طولانی” دیده می‎شود. آیا واقعا شیائومی ایده‎هایی در سر دارد یا این تصویر مربوط به پیش‎نمونه‎ای است که به بیرون درز پیدا کرده است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال