گوشی Mi 5c شیائومی برای چندمین بار در بنچمارک GeekBench رویت شد

شیائومی اعلام کرده است که در تاریخ 10 اسفندماه از چیپست ساخت خود رونمایی خواهد کرد. نام این سیستم روی چیپ براساس شایعات Pinecone اعلام شده ولی این اسم مورد تایید شیائومی قرار نگرفته است و به نظر می‎رسد در گوشی Mi 5c به کار گرفته می‎شود، دستگاهی که از پاییز صحبت‎های زیادی در مورد […]

شیائومی اعلام کرده است که در تاریخ 10 اسفندماه از چیپست ساخت خود رونمایی خواهد کرد. نام این سیستم روی چیپ براساس شایعات Pinecone اعلام شده ولی این اسم مورد تایید شیائومی قرار نگرفته است و به نظر می‎رسد در گوشی Mi 5c به کار گرفته می‎شود، دستگاهی که از پاییز صحبت‎های زیادی در مورد آن می‎شنویم.

امروز در دیتابیس بنچمارک GeekBench نتایجی مربوط به تست بنچمارک این گوشی میان‎رده، البته تحت نام متفاوت Meri، منتشر شده است. لازم به ذکر است این گوشی پیش از این نیز در چند روز قبل و دو مرتبه در مهرماه در این بنچمارک حضور داشته است.

امتیازی که گوشی Mi 5c شیائومی امروز به دست آورده 679/2421 (بنچمارک GeekBench 4 در بخش عملکرد تک و چند هسته‎ی پردازنده) مطابق با یکی از بنچمارک‎های قبلی بوده و با امتیاز کسب شده در چند روز قبل متفاوت است. اگر فرض کنیم که محدوده امتیاز واقعی که باید از Mi 5c انتظار داشته باشیم 680/2400 باشد، چیپست استفاده شده میان‎رده و احتمالا از نظر عملکرد مشابه با چیپست اسنپ‎دراگون 625 کوالکام خواهد بود که در همین بنچمارک به طور متوسط امتیاز 840/3100  را به دست می‎آورد. باید گفت شیائومی در تلاش اول خود برای ساخت چیپست عملکرد بدی نداشته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال