تصویری جدید از بدنه‌ی گوشی جدید شیائومی منتشر شد

شیائومی یکی دیگر از کمپانی‌های چینی می‌باشد که در سال گذشته تاکنون از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است. شیائومی در سال گذشته گوشی‌های هوشمند بسیاری را با ویژگی‌های منحصر به فرد معرفی کرده که باعث رشد آن شده است. این کمپانی قصد دارد گوشی Mi 4C را به زودی معرفی کند. اما امروز تصویر جدیدی […]

شیائومی یکی دیگر از کمپانی‌های چینی می‌باشد که در سال گذشته تاکنون از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است. شیائومی در سال گذشته گوشی‌های هوشمند بسیاری را با ویژگی‌های منحصر به فرد معرفی کرده که باعث رشد آن شده است. این کمپانی قصد دارد گوشی Mi 4C را به زودی معرفی کند. اما امروز تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Arch منتشر شده است. البته شیائومی نام Edge را نیز برای این گوشی ممکن است در نظر گرفته شده باشد.

با نگاهی به تصویر منتشر شده می‌توان متوجه به بدنه‌ی شیشه‌ای با فریم فلزی پشت گوشی شد. بدنه‌ی پشتی گوشی دارای کمی خمیدگی نیز می‌باشد. از تصویر منتشر شده می‌توان متوجه شد که این گوشی از درگاه پورت یو اس بی تایپ C نیز پشتیبانی می‌کند. لوگوی شیائومی نیز در پشت گوشی دیده می‌شود و فلش و دوربین گوشی هم در بالای گوشی در سمت چپ قرار گرفته است. شاید نتوان زیاد به تصویر منتشر شده اعتماد کرد اما با توجه به این که تصاویر قبلی تفاوت زیادی با این تصویر داشتند می‌توان گفت که این تصویر ممکن است برای اولین بار تصویری واضح از گوشی جدید شیائومی باشد.

بر اساس شایعات قبلی منتشر شده، شیائومی Mi Edge دارای نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن QHD می‌باشد. چیپست اسنپدراگون 808 با 3 یا 4 گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. سنسور 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی گوشی تبعیه شده و حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. طبیعتا اندروید لالی پاپ نیز بر روی گوشی نصب شده خواهد بود که به همراه رابط کاربری مخصوص شیائومی MIUI 7 تجربه‌ای متفاوتی را برای کاربر رقم خواهد زد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که شیائومی قصد دارد تا قبل از پایان سال میلادی، پرچمدار جدیدی را به نام Mi 5 Plus منتشر کند. فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتر از گوشی‌های جدید این کمپانی چینی باشیم.

تصویری جدید از بدنه‌ی گوشی جدید شیائومی منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال