گوشی‌هوشمند Mi Max شیائومی رسماً رونمایی شد؛ نمایشگر 6.44 اینچی، چیپ اسنپ‌دراگون 652

سرانجام پس از انتشار اخبار و شایعات فراوان، شرکت چینی‌تبار شیائومی امروز رسماً از گوشی‌هوشمند غول‌پیکر Mi Max خود رونمایی کرد تا بدین‌وسیله انتظار علاقه‌مندان و طرفداران این شرکت برای یک فبلت مقرون‌به‌صرفه را پاسخ گفته باشد. صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند که در سیطره یک بدنه‌ تماماً فلزی با ضخامت 7.5 میلی‌متر است، اندازه‌ای 6.44 اینچی […]

سرانجام پس از انتشار اخبار و شایعات فراوان، شرکت چینی‌تبار شیائومی امروز رسماً از گوشی‌هوشمند غول‌پیکر Mi Max خود رونمایی کرد تا بدین‌وسیله انتظار علاقه‌مندان و طرفداران این شرکت برای یک فبلت مقرون‌به‌صرفه را پاسخ گفته باشد. صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند که در سیطره یک بدنه‌ تماماً فلزی با ضخامت 7.5 میلی‌متر است، اندازه‌ای 6.44 اینچی دارد. این اندازه بزرگ بدنه فلزی به علاوه باتری عظیم 4850 میلی‌آمپرساعتی وزنی معادل 203 گرم را به همراه داشته که در نوع خود وزن سنگینی به شمار می‌رود.

xiaomi mi max23

گفتنی است شیائومی سه نسخه از این محصول تازه‌نفس را تولید کرده که بهترین آن دارای چیپست اسنپ‌دراگون 652، 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه دیگر Mi Max با همین چیپست عرضه شده و از 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در نهایت هم ارزان‌ترین نسخه این گوشی چینی، چیپ اسنپ‌دراگون 650 را در قلب خود جای داده و از 3 گیگابایت رم به علاوه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

xiaomi mi max4

تفاوت دو چیپست فوق‌الذکر در وجود 2 هسته اضافی کورتکس A72 برای پردازنده (در مجموع چهار هسته A72 به علاوه چهار هسته A53) برای نسخه اسنپ‌دراگون 652 است که به طبع این دو هسته اضافی آن را قوی‌تر می‌کند. البته هر دوی این چیپست‌ها از نسل جدید پردازنده گرافیکی آدرنو 510 بهره می‌برند که قدرت کافی برای هدایت نمایشگر با رزولوشن 1080 پیکسل را به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که هر سه نسخه شیائومی Mi Max از دو سیم کارت در قالب اسلات هیبردی نیز بهره می‌برند که در صورت استفاده از یک سیم‌کارت، شیار سیم‌کارت دوم را نیز می‌توان برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی به کارت حافظه میکرو‌اس‌دی اختصاص داد.

xiaomi mi max2

این دستگاه که به منظور امنیت بیشتر از یک حسگر اثرانگشت در قاب پشتی خود برخوردار است، نسخه 6 پلتفرم محبوب اندروید را در قالب آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 8 به اجرا می‌گذارد. MIUI 8 هم همزمان در همین کنفرانس خبری رونمایی شده است.

xiaomi mi max1

فبلت Mi Max شیائومی در بخش تجهیزات تصویربرداری از یک دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه ال‌ای‌دی در پشت و یک دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسل مجهز به لنز 85 درجه‌ای در جلوی دستگاه برخوردار است. شیائومی برای این دستگاه سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی را در نظر گرفته است که نسخه ارزان آن با قیمتی در حدود 230 دلار به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این قیمت برای نسخه متوسط 260 دلار و برای نسخه اصطلاحاً تاپ آن که دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است، چیزی در حدود 300 دلار خواهد بود.

شایان ذکر است که قیمت‌های اعلام شده با احتساب هزینه حمل و نقل و مالیات، قطعاً برای سایر کشورها بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال