گوشی Xiaomi Mi Mix 2 یک نمایشگر آمولد با حواشی باریک‌تر خواهد داشت

گوشی Mi Mix شیائومی دستگاه عالی است که طراحی مدرن یک گوشی‎هوشمند را با خلاقیت ترکیب می‎کند. این گوشی دارای یک نسب نمایشگر به تصویر بی‎نظیر 83 درصد است ولی براساس اخباری که منتشر شده است نسل بعدی این گوشی با نمایشگر آمولد خود آمار بهتری در اختیار خواهد داشت. سال گذشته شرکت شیائومی گوشی […]

گوشی Mi Mix شیائومی دستگاه عالی است که طراحی مدرن یک گوشی‎هوشمند را با خلاقیت ترکیب می‎کند. این گوشی دارای یک نسب نمایشگر به تصویر بی‎نظیر 83 درصد است ولی براساس اخباری که منتشر شده است نسل بعدی این گوشی با نمایشگر آمولد خود آمار بهتری در اختیار خواهد داشت.

سال گذشته شرکت شیائومی گوشی Mi Mix را با پنل جلویی تقریبا بدون حاشیه معرفی کرد. براساس بنیان‎گذار و مدیرعامل این شرکت آقای Lei Jun، این کمپانی قصد دارد در نسل بعدی Mi Mix گوشی‎هوشمندی بسازد که واقعا بدون حاشیه باشد.

براساس اطلاعاتی که شنیده می‎شود، شیائومی در نسل جدید این دستگاه از پنل آمولد استفاده می‎کند و کناره‎های نمایشگر را خمیده می‎کند تا ناحیه‎ی قابل استفاده از نمایشگر را به حداکثر برساند. یک حاشیه‎ی اندکی مشکی رنگ در جناح پایینی برای حسگر اثرانگشت دیده می‎شود که تفاوت دیگری Mi Mix 2 با نسل فعلی آن به شمار می‎رود که این سنسور در پنل پشتی آن واقع شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال